۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
اسدی: تقسیم‌بندی حضور افراد از سوی وزارت و دولت زاییده ذهن برخی است

از کارمند فدراسیون راضی نبودم

دی اسپورت: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اینکه می‌گویند برخی از افراد از سوی وزارت ورزش و یا دولت آمده‌اند، زاییده ذهن برخی افراد است که من به هیچ عنوان آن را قبول ندارم.
کد خبر: ۴۰۹۶۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علیرضا اسدی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر درخصوص ابقایش در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  من در جلسه حضور نداشتم و وقتی شخصی در موضوعی ذی‌نفع است، در جلسه طبیعتاً نمی‌تواند حضور داشته باشد، اما خوشحالم که بار دیگر به من اعتماد شد و از مسئولان تشکر می‌کنم.

وی درمورد اینکه طالقانی اعلام کرده دبیرکلی او موقتی است، خاطرنشان کرد: دست‌شان درد نکند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود او نماینده وزارت ورزش است خاطرنشان کرد: من این مسائل را قبول ندارم، من برای کشورم کار می‌کنم، تقسیم‌بندی‌هایی که در خصوص دولت و وزارت صورت می‌گیرد زاییده ذهن برخی افراد است که در ذهن من هیچ جایگاهی ندارد. همه آدم‌ها به دنبال خدمت کردن هستندو چنین مسائلی صحت ندارد، چه شخصی که از سوی وزارت و یا از سوی ارگان‌های دیگر می‌آید برای خدمت آمده است و قابل احترام است.

اسدی درمورد یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال که اخراجش کرده بود و با حکم دادگاه قرار شده به فدراسیون بازگردد، گفت: به هر حال وقتی که از یک کارمند رضایتی وجود ندارد، حق داریم که او را به تخلفات اداری بفرستیم. برای من نظم بسیار اهمیت دارد و همیشه به همه دوستانم یادآور می‌شوم که منظم باشند، اما در برخی افراد این موضوع وجود ندارد. قرارداد آن فرد هم به اتمام رسیده بود و حق‌مان است که وقتی از پرسنلی راضی نباشیم، برای بررسی او را به مراجع ذی‌صلاح بفرستیم.

وی درمورد اینکه قرار شده او با مأمور در فدراسیون حاضر شود، خاطرنشان کرد: به‌سلامتی!