۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

ابراهیم‌زاده: اتحاد و همکاری همه جانبه لازم داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان: ما در مرحله‌ی اول درصدد هستیم ارزش‌هایی که نسبت به تیم مس کرمان فراموش شده است به آن برگردانیم و مس را یک تیم محترم در تمام کشور کنیم.
کد خبر: ۴۱۰۰۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان این روزها به شدت مشغول آماده سازی تیم خود برای رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول کشور می‌باشد.

منصور ابراهیم‌زاده که به محض شروع کار خود با تیم مس با جدیت تمام تمرینات را آغاز کرد، این روزها مشغول مشخص کردن چهره‌ی نهایی تیم خود برای مسابقات می‌باشد.

روز گذشته و در جریان تمرینات تیم فوتبال مس در زمین اختصاصی خود، خبرنگار صدا و سیمای مرکز کرمان مصاحبه‌ای با وی ترتیب داد تا سرمربی تیم فوتبال مس بیشتر از تحولات تیم خود صحبت کند.

ابراهیم‌زاده در رابطه با کار با جوانان فوتبالیست کرمانی و ارزیابی آن‌ها گفت: کرمان یکی از مناطقی است که استعدادهای بسیار خوبی در فوتبال دارد و من این موضوع را از قبل می‌دانستم. بازیکنانی که در روزهای اخیر با ما تمرین کرده‌اند نیز حاصل کار مربیان کرمانی هستند که بسیار خوب با آن‌ها تمرین کرده‌اند و مطمئن باشید که برای کمک به مجموعه‌ی اصلی تیم در رقابت‌های لیگ یک، بهترین نفرات گزینش می‌شوند و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: البته باید این واقعیت را در فوتبال دنیا بپذیریم که بهترین سبک استفاده از استعدادها سبک تلفیقی است یعنی استفاده از بهترین استعدادهای منطقه بومی و استفاده از استعدادهای برتر مناطق دیگر و بر همین اساس ما سعی می‌کنیم ضمن استفاده از بهترین نیروهای کرمانی، بازیکنان و استعدادهای قابل شهرهای دیگر را نیز به تیم جذب کنیم تا از هر نظر یک تیم کامل را تشکیل داده باشیم.

وی در رابطه با لیست اعلامی خود به باشگاه برای جذب بازیکن گفت: اساس کار من حفظ بیس و شاکله‌ی تیم فصل قبل بود چراکه معتقد بودم برای رسیدن به موفقیت باید ثبات را در تیم حفظ کرد. از همین رو برای حفظ نفرات سال قبل تاکید داشتیم که بهرشکل برخی از این بازیکنان راهی تیم‌های لیگ برتر شدند و ما سعی کردیم نفرات آماده را جایگزین آن‌ها کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان در رابطه با روند نقل و انتقالات تیم مس در روزهای اخیر گفت: من مطئنم که باشگاه تا امروز تمام تلاش خود را انجام داده است و مقامات باشگاه مس با تمام وجود و انرژی مشغول بستن تیم هستند ولی با این حال باید قبول کرد که معذوریت‌های مالی نیز وجود دارد که ما نیز باید بر اساس همین معذوریت‌ها در نقل و انتقالات گام برداریم.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با اردوهای آماده‌سازی تیم مس گفت: شهر کرمان به دلیل ارتفاع خوبی که دارد، خود شرایط مناسبی برای برگزاری اردو دارد. ما یک اردوی یک هفته‌ای در خود شهر کرمان برگزار می‌کنیم که بازیکنان به طور تمام وقت در اختیار تیم خواهند بود و پس از آن یک اردوی یک هفته‌ای نیز در کرج داریم که چند بازی تدارکاتی نیز در جریان آن‌ها برگزار خواهیم کرد.

وی در رابطه با هدف تیم مس کرمان در این فصل از رقابت‌های لیگ یک گفت: ما در مرحله‌ی اول درصدد هستیم ارزش‌هایی که نسبت به تیم مس کرمان فراموش شده است به آن برگردانیم و مس را همچنان یک تیم محترم در تمام کشور نگه داریم. ما می‌خواهیم زمانی که به لیگ برتر صعود می‌کنیم اینگونه نباشد که به محض صعود، مجددا یکی از کاندیدهای سقوط شویم و از همین رو صعود با پشتوانه الویت اول ما می‌باشد. به همین دلیل به گونه‌ای حرکت می‌کنیم که حتی اگر این فصل به هدف صعود نرسیدیم به گونه‌ای عمل کرده باشیم که فصل بعد با پشتوانه‌ای که می‌سازیم با اقتدار تمام به لیگ برتر برسیم ولی به طور قطع در این فصل برای صعود و رده‌ی بالای جدول می‌جنگیم.

سرمربی مس افزود: استراتژی باشگاه و اهداف سرمربی در تیم مس این فصل با یکدیگر کاملا همخوانی دارد و ما با برنامه‌ریزی که داریم قطعا با صبوری به آن‌ها دست پیدا می‌کنیم. در این زمینه تاکید می‌کنم که صبوری، همدلی و همکاری همه‌ی عوامل دخیل در تیم لازم است و ما باید باور کنیم که همگی هدف مشترک داریم.

منصور ابراهیم‌زاده پیرامون شرکت تیم مس در رقابت‌های جام حذفی گفت: ما از این موضوع کاملا استقبال می‌کنیم و خیلی دوست داریم که با 6 بازی به جایی برویم که یک تیم با 30 بازی به آن هدف می‌رسد. ما علاقه‌مند به شرکت در بازی‌های جام حذفی هستیم اما باید ببینیم برنامه‌ریزی این رقابت‌ها به چه شکلی است و تداخل این مسابقات با بازی‌های لیگ یک به گونه‌ ای می‌باشد که ما اجازه‌ی حضوردر بازی‌های حذفی را داریم و یا خیر.



ترند های روز