۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
پیکان دیگر آسانسور لیگ نیست

فصل آینده دوونیم تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کند

دی اسپورت: مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده که فصل آینده دو و نیم تیم به لیگ دسته اول سقوط کنند.
کد خبر: ۴۱۱۴۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمود شیعی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر شانزدهم گفت: قرعه‌کشی انجام شد و بازیکنان ما با اعتماد به نفس در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، بنابراین فرقی ندارد که در چه هفته‌ای با چه تیمی بازی کنیم. می‌خواهیم نتایج خوبی در لیگ بگیریم.

وی در مورد فهرست بازیکنان جذب‌شده تیمش گفت: تمام بازیکنانی که جلالی درخواست کرده را جذب کرده‌ایم، البته یک مهاجم خارجی هم مدنظر دارد که از بین بازیکن آفریقایی، ارمنی و برزیلی آن را جذب خواهیم کرد. بهترین گزینه را از بین این سه گزینه به خدمت می‌گیریم، فصل آینده می‌خواهیم با قدرت در لیگ برتر بمانیم و دوست نداریم پیکان حالت آسانسوری داشته باشد. ما در این فصل در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد تا در سال‌های بعد حضور پرقدرت‌تری در رقابت‌ها داشته باشیم.

شیعی در مورد انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته جلسه‌ای از ماراتن‌ها در فدراسیون فوتبال برگزار شد، ابتدا جلسه هیأت رئیسه بود، سپس با مدیران باشگاه‌ها جلسه گذاشتیم و در نهایت هم مراسم قرعه‌کشی لیگ برگزار شد. دبیرکل هم انتخاب شد، در حال حاضر مهدی تاج، سخنگوی هیأت رئیسه است تا فردی را که مدنظرش است به عنوان سخنگو انتخاب کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه امیر عابدینی اعلام کرده فصل آینده فقط دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند، گفت: خیر، خود تاج این مسئله را در هیأت رئیسه مطرح کرد که دو و نیم تیم به لیگ دسته اول سقوط کنند و دو و نیم تیم هم به لیگ برتر صعود کنند و قطعاً این مسئله اجرایی خواهد شد.



ترند های روز