۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
فضای لیگ برتر مسموم شده، قصد داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم

خوشحالم که دیگر مقابل تیم محبوبم بازی نمی‌کنم

دی اسپورت: مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان پس از پیوستن به تیم بادران گفت: قصد داشتم تا چالش جدیدی را تجربه کنم.
کد خبر: ۴۱۲۵۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، امین منوچهری در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال بادران اظهار داشت: من قصد داشتم تا چالش جدیدی را تجربه کنم. حضور اکبر میثاقیان در تیم بادران و اینکه او همواره تلاش می کند تیم‌هایش در رده‌های بالا قرار داشته باشند روحیه خوبی به من می‌داد و با توجه به اینکه می‌خواستم چالشی را تجربه کنم به لیگ دسته اول رفتم.

وی ادامه داد: فضای لیگ برتر مسموم شده و متأسفانه بازیکنانی که سالم کار می‌کنند نمی‌‌توانند در این فضا به راحتی فعالیت خود را ادامه بدهند. متأسفانه مربیان و بازیکنان این فضا را مسموم کردند و نمی‌توان به راحتی کار را ادامه داد.

مهاجم پیشین سپاهان خاطرنشان کرد: خوشحالم که دیگر مقابل تیم محبوبم یعنی استقلال بازی نمی‌کنم. من قصد داشتم که برای همیشه از ایران بروم و فوتبالم را در جای دیگر دنبال کنم اما این اتفاق رخ نداد و شاید در نیم‌فصل چنین اتفاقی رخ بدهد. با توجه به سن و سالی که دارم نمی‌توانم در تیم‌های اروپایی بازی کنم اما رفتن به کشورهایی چون مالزی و تایلند امکان‌پذیر است و می‌توانم در ادامه فوتبالم را در آنجا دنبال کنم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند تا چه زمانی می‌تواند به فوتبالش ادامه دهد،‌گفت:‌ من فکر می‌کنم 7-6 سال دیگر راحت بتوانم در اوج بازی کنم و به فوتبالم ادامه بدهم. هم‌اکنون شرایط خوبی دارم اما به خاطر همان مسائلی که گفتم قصد دارم از ایران بروم.