۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

یک شوخی ساده را در اردوی سپاهان بزرگ شده

دی اسپورت: سرپرست باشگاه سپاهان گفت: برخورد مهرداد محمدی با بازیکن جوانمان آنقدر بزرگ نبود که به آن پرداخته شد.
کد خبر: ۴۱۲۵۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مهدی اخوان د درباره خبر درگیری فیزیکی بین مهرداد محمدی با یکی از بازیکنان جوان این تیم اظهار داشت: این مساله با یک شوخی ساده شروع شد و بعد به کمی کدورت تبدیل شد. خودم تعجب می‌کنم که چرا چنین مساله‌ای را بزرگ می‌کنند و هدفشان از این کار چیست. آنها همان موقع با ت وجه به برخورد شدیدی که ویسی با هر دو نفر داشت آشتی کردند و هر دو نفر هم علاوه بر اینکه از هم عذرخواهی کردند از ویسی هم عذرخواهی کردند.

وی افزود: چنین بحث‌هایی در یک خانواده طبیعی است، خیلی اتفاقات مهم مثبت دیگری در سپاهان رخ می‌دهد که نمی‌دانم چرا به آنها پرداخته نمی‌شود ما یک تیم جوان و با انگیزه  هستیم و به معنی واقعی آرامش خاصی در تیم حاکم است و در آینده ثابت می‌شود که سپاهان چه آرامشی دارد.

این دو نفر هم جوانی کردند و اینقدر هم که می‌گویند درگیری فیزیکی اینطور نبوده است.

اخوان درباره آخرین وضعیت نویدکیا و اینکه آیا او با باشگاه قرارداد بسته یا خیر گفت: نویدکیا با توجه به شرایط بدنی‌اش به بابل نیامده و در اصفهان زیر نظر رافائل در حال تمرین کردن است. در مورد قراردادش هم باید بگویم که هنوز قراردادی نبسته‌ایم اما سپاهان خانه نوید کیا است و او هم متعلق به این تیم است. قرار بود نویدکیا برود همان موقع که بحث‌هایی مطرح شد می‌رفت.