۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
اختصاصی دی اسپورت :

حکمت فولاد پور:احساس خوشایندی نسبت به فصل پیش روی دارم

دی اسپورت:آبی پوشان سیرجانی که این روزها تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارند با تمدید قرارداد مهره های کلیدی خود در فصل گذشته و همچنین جذب بازیکنان جدید برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول در فصل پیش روی آماده می شوند.
کد خبر: ۴۱۳۸۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":آبی پوشان سیرجانی که در فصل گذشته در فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت ها موفق شدند تحت هدایت مجید نامجو مطلق بقای خود را در لیگ دسته اول قطعی کنند این روزها و در فاصله زمانی باقی مانده تا آغاز رقابت ها در فصل جدید زیر نظر مربی کروات و البته با تجربه خود (وینگو بگوویچ ) تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارند و برای حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ دسته اول آماده می شوند، سیرجانی ها تا بدین جای کار در فصل نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته اند آنها با جذب چند بازیکن جدید و البته تمدید قرارداد با بازیکنان خوب و کلیدی خود در فصل گذشته به نظر می رسد بدنبال شروعی تازه در رقابت‌های فصل آینده هستند.

یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در فصل گذشته حکمت فولاد پور مدافع این تیم بود که به تازگی قرارداد خود را با تیم گل گهر تمدید کرده است ، در همین رابطه مصاحبه ای را با وی ترتیب دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.



 

 

تعطیلات پایان فصل را چگونه سپری کردید؟

تعطیلات را سعی کردم کامل در اختیار خانواده باشم که این مدت بیشتر با مسافرت همراه بود.

 

با آغاز فصل نقل و انتقالات از چه تیم هایی پیشنهاد داشتید؟ گویا دیگر تیم کرمانی (مس رفسنجان ) نیز خواهان به خدمت گرفتن شما بود؟

بله، از چند تیم مطرح لیگ یکی پیشنهاد داشتم که مس رفسنجان نیز یکی از آن تیم ها بود. 

 

چه شد که به تیم مس رفسنجان ملحق نشدید و تصمیم گرفتید در گل گهر به کار خود ادامه دهید؟

باید از آقای کلانتری و کادر محترم ایشان و مدیر عامل محترم تیم مس رفسنجان تشکر کنم بابت اینکه این اعتماد را به من داشتند و پیشنهاد بازی در این تیم را به من دادند اما به واسطه یک سری مسائل تصمیم گرفتم که در گل گهر بمانم و امسال را نیز در خدمت تیم خوب شهرم باشم.

 

تمرینات چگونه پیش می رود و روند آماده سازی تیم به چه صورت است؟

روند تمرینات خوب است، خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، آقای بگوویچ هم در زمره مربیان با تجربه و سر شناس قرار دارد و نسبت به کارشان اشراف کامل دارند.

 

با توجه به نقل و انتقالات صورت گرفته فکر می کنید گل گهر بتواند در فصل آتی جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد؟

به شخصه احساس من نسبت به این موضوع خوشایند است اما باید منتظر ماند و دید که در ادامه شرایط برای ما چگونه رقم خواهد خورد.

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی



ترند های روز