۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
عطایی:

بابت پیروزی‌های 3 بر صفرمان نگران هستم!

دی اسپورت: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: نگران هستم که پیروزی های 3 بر صفر کمی بازیکنان ایرا ن را مغرور کند.
کد خبر: ۴۱۳۹۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، بهروز عطایی درمورد پیروزی 3 بر صفر برابر قزاقستان در مرحله پلی آف قهرمانی جوانان آسیا و حضور ایران در مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: بازی خوبی را بازیکنان ما انجام دادند و تلاش کردند مانند بازی‌های گذشته یکی دو بازیکن اصلی حریف را از مدار مسابقه خارج کنند و همین اتفاق هم رخ داد و کار تا جایی پیش رفت که سرمربی حریف مجبور شد برخی بازیکنان خود را تغییر دهد.

وی ادامه داد: من روز گذشته اعلام کردم که شرایط میزبانی خوب است، اما زمانی که متوجه شدیم باید برای بازی امروز به سالن دوم برویم اوضاع تغییر کرد، چراکه ما در هر دو مرحله به عنوان سرگروه صعود کرده بودیم و طبق قانون بازی امروزمان باید در سالن اصلی برگزار می‌شد. ما اعتراض خود را اعلام کردیم تا مسئولان بدانند که متوجه کارشکنی آنها هستیم، اما واقعیت این است که ما آنقدر توانایی داریم که برایمان فرقی نمی‌کند در کدام سالن مقابل حریفان قرار بگیریم.

عطایی عنوان کرد: در مرحله نیمه نهایی باید مقابل ژاپن به میدان برویم. این تیم هم قدرت های آسیا است و کار از حالا به بعد شکل مهمتری به خود می‌گیرد. باید حریف را آنالیز کنیم و با برنامه مقابل این تیم به میدان برویم تا ژاپن را هم شکست دهیم. امیدوارم شاگردانم فردا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. نگران هستم که پیروزی های 3 بر صفر کمی بازیکنان ایران را مغرور کند که حتماً امروز و فردا به صورت مفصل با آنها صحبت خواهم کرد تا در این شرایط قرار نگیرند.