۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

جلسه هماهنگی پیش فصل و تقدیر از نویسندگان خبرگزاری دی اسپورت برگزار شد! +تصاویر

پس از سپری شدن یک فصل موفق برای تمام عوامل خبرگزاری دی اسپورت، روز گذشته جلسه هماهنگی فصل جدید و هم چنین تجلیل از بهترین های این سایت در دفتر مركزي در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۳۵

در این جلسه پربار که با حضور نویسندگانی از استان های، کرمانشاه ،خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، لرستان، هرمزگان، بوشهر  ، خوزستان و یزد برگزار شد ابتدا احمد احمدی مدیر مسئول این خبرگزاری ضمن خوش آمدگویی به حضار و سبز نگاه داشتن جای عواملی که نتوانسته بودند به دلایل گوناگون خود را به پایتخت برسانند از حضور و زحمات بی شائبه و بی چشم داشت حاضران تشکر کرد و گفت : بی شک اگر امروز توانسته ایم در اذهان جامعه ورزش برای خود جایگاهی رفیع و قابل احترام کسب نماییم تصادفی نبوده است. این مهم بواسطه قلم زدن های بی طرفانه شما جوانان دلسوز که در قالب یک کار گروهی برنامه ریزی شده بصورت شبانه روزی در  سرما و گرما تلاش نموده اید حاصل شده است.
بر دستان پرتوان شما بوسه میزنم و به شما خسته نباشید عرض می کنم.
مدیر مسئول خبرگزاری دی ادامه داد : حتم دارم با تدوین و ترسیم چشم اندازهای جدید می توانیم به قلل بلندتری در وادی موفقیت صعود کنیم البته راز این مهم همدلی و اتحاد است که خوشبختانه این واژه ها در خانواده دی اسپورت نمود ویژه ای دارد.

البته این مراسم چند بخش دیگر هم داشت. در اواسط برنامه از نویسندگان و خبرنگاران برتر این خبرگزاری با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد .
پس از آن پیشنهادات و راهکارهای مدنظر اعضا برای بهبود کار خبرگزاری در دستور جلسه قرار گرفت و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد  که بسیاری از این مباحث مورد استقبال تیم اجرایی دی اسپورت قرار گرفت.
دربخش بعدی این گردهمایی به قسمت های نو در نظر گرفته شده پرداخته شد و نویسندگان با امکانات و همچنین برنامه های جدید و ارتقا یافته سایت آشنا شدند.

در ادامه جلسه تعریف و توزیع مسئولیت شد و سردبیران لیگ های مختلف معرفی و هماهنگی های لازم صورت گرفت .
شایان ذکر است این گردهمایی با صرف ناهار عوامل دی اسپورت در محیطی صمیمی و دوستانه همراه بود.

پیش از پایان رسمی جلسه، اعضای خانواده بزرگ دی اسپورت هم قسم شدند تا با یاری جستن از درگاه یکتای بی همتا و در سایه یکدلی و یکرنگی حق مخاطبان فهیم و ارجمند این خبرگزاری را بیش از پیش ادا نمایند.