۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

پورقاز: قرعه‌كشی ليگ برای ما فرقی ندارد

 دی اسپورت:مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای ما قرعه‌كشی مهم نيست چون بازی به بازی پيش می‌رويم و تيم استقلال خوزستان باز هم مدعي قهرمانی است.
کد خبر: ۴۱۴۷۵

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای ما قرعه‌كشی مهم نيست چون بازی به بازی پيش می‌رويم و تيم استقلال خوزستان باز هم مدعي قهرمانی است.

عزت‌الله پورقاز درباره اردوی چند روزه این تیم در تهران و بازی تداركاتی با تراكتورسازی، اظهار داشت: اردوی خوبی را در چند روز حضور در تهران برگزار كردیم و بازی دوستانه ما با تراكتورسازی هم مسابقه خوبی بود.

 

وی ادامه داد: در این بازی هر دو تیم بیشتر به دنبال هماهنگی بیشتر بودند و كسب نتیجه اهمیت چندانی نداشت. در كل مسابقه جذابی از آب درآمد. حالا هم در اهواز هستیم و با آغاز دور جدید تمرینات، خودمان را برای رقابت‌های لیگ برتر و سوپرجام آماده می‌كنیم.

 

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره قرعه این تیم در لیگ برتر شانزدهم و اینكه قرار است در هفته اول قرار است دوباره مقابل تراكتورسازی بازی كنند، گفت: به هرحال قرعه‌كشی است و هیچ اعتراضی نمی‌توان به آن داشت. با این حال برای ما فرقی ندارد چون كارمان را طبق برنامه و بازی به بازی پیش می‌بریم.

 

وی افزود: لیگ ما به شكلی است كه همه بازی‌ها حكم فینال را دارد. در این وضعیت حریف ضعیف و قوی نداریم و تیمی برنده است كه از موقعیت‌ها بهترین بهره را ببرد.

 

پورقاز در پاسخ به این سؤال كه آیا تا اینجای كار استقلال خوزستان را بازهم مدعی قهرمانی می‌بیند یا خیر، اظهار داشت: به نظر من استقلال خوزستان فصل گذشته ثابت كرد كه بالانشینی و صدرنشینی‌اش تا هفته‌های پایانی لیگ، اتفاقی نبوده و با شایستگی آن عنوان را به دست آورده است.

 

وی در پایان گفت: هر چند زود است كه در مورد قهرمانی حرف بزنیم اما فكر می‌كنم استقلال خوزستان با حفظ شاكله اصلی تیم و جذب چند بازیكن جانشین همان تیم لیگ پانزدهم است و می‌تواند مدعی جدی قهرمانی در لیگ پیش رو باشد. 

 

 

 

منبع:منیزان