۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
اختصاصی دی اسپورت :

مهرداد آوخ:گل گهر می تواند یکی از مدعیان این فصل باشد

دی اسپورت:آبی پوشان سیرجانی که این روزها تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارند با تمدید قرارداد بازیکنان خوب خود در فصل گذشته و همچنین جذب بازیکنان جدید برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول در فصل پیش روی آماده می شوند.
کد خبر: ۴۱۵۸۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":آبی پوشان سیرجانی که در فصل گذشته فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کردند و در بیشتر مقاطع فصل در میانه های جدول رده بندی قرار داشتند و حتی در فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت ها بقای خود را قطعی کردند این روزها زیر نظر مربی کروات و با تجربه خود وینگو بگوویچ تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارند و برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول آماده می شوند، سیرجانی ها تا بدین جای کار در فصل نقل و انتقالات عملکرد بدی نداشته اند و توانسته اند مهره های خوبی را به خدمت بگیرند و با تمدید قرارداد بازیکنان خوب خود در فصل گذشته بدنبال شروعی تازه در فصل جدید هستند.

یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در فصل گذشته که عملکرد بسیار خوبی نیز داشت مهرداد آوخ بود مهاجمی که به تازگی قرارداد خود را با تیم گل گهر تمدید کرده است، در همین خصوص مصاحبه ای را با وی ترتیب دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 




 

تعطیلات پایان فصل را چگونه سپری کردید؟

بیشتر در این مدت در خدمت خانواده بودم، البته در کنار این همراهی به تمرین با وزنه نیز می پرداختم اما در مجموع سعی کردم بیشتر با خانواده باشم چون همانطور که می دانید فصل خسته کننده ای را پشت سر گذاشتیم.

 

با شروع فصل نقل و انتقالات از چه تیم هایی پیشنهاد داشتید؟ و چه شد که در نهایت در تیم گل گهر ماندنی شدید؟

در این مدت از یکی دو تا تیم پیشنهاد داشتم اما به علت اینکه در فصل گذشته نیم فصل خوبی را در تیم گل گهر داشتم و همچنین با توجه به نزدیک بودن سیرجان به بندرعباس تصمیم گرفتم در تیم گل گهر بمانم و در نهایت نیز قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

 

تمرینات و روند آماده سازی تیم به چه صورت است؟

زمان کمی تا آغاز بازی ها باقی مانده است، پس از تمرینات خوبی که در سیرجان داشتیم راهی همدان شده ایم و اردوی خوبی را در شهر مریانج این استان بر پا کرده ایم و در این مدت نیز بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده اند و با توجه به شناختی که از سرمربی تیم دارم می دانم که تمرینات بدنسازی خوبی را در پیش داریم.

 

با توجه به نقل و انتقالات صورت گرفته فکر می کنید گل گهر بتواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد؟

همانطور که گفتم بازیکنان خوبی جذب تیم شده اند و فکر می کنم امسال تیم گل گهر بتواند یکی از مدعیان باشد.

 

پس از پشت سر گذاشتن تجربه حضور در لیگ بیست تیمی ، پیش بینی شما از فصل آتی رقابت ها چیست؟

به علت اینکه تعداد بازی های زیادی را در پیش داریم باید تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر بگذاریم و این خیلی مهم است که در اوایل فصل بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع آوری کنیم تا بتوانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

 

سال گذشته با توجه به اینکه نیم فصل به تیم گل گهر اضافه شدید عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشتید، در حال حاضر از نظر آمادگی در چه سطحی قرار دارید و فکر می کنید بتوانید روند خوب فصل گذشته را در این فصل هم ادامه دهید؟

از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی به سر می برم، و با توجه به اینکه در کنار مربی ای با تجربه کار می کنیم فکر می کنم و البته امیدوار هستم که بتوانم توقع مربیان و مردم سیرجان را برآورده سازم.

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی