۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

سينكي: دلال‌ها به اين فوتبال رخنه كرده‌اند

سينكي: استقلال هم فصل گذشته مرا مي خواست اما با شرايطي كه دل ها ايجاد كردند نتوانستم هنوز به تيمي بروم.
کد خبر: ۴۱۶۴۰

روزبه سینکی گلر سابق جوانان و امیدهای استقلال از فصل قبل قرار بود به استقلال بیاید اما بحث وحید طالب لو  که با استقلال قرارداد داشت او را راهی لیگ یک و ماشین سازی کرد.

امسال مسئله محرومیت رحمتی و مصدومیت حسینی باعث شد تا رابطی از باشگاه استقلال با او تماس بگیرد. در همین حین که سینکی منتظر تماس قطعی بود خبر آمد که حسین آشنا که سه فصل دور از بازی بوده است توسط آشنائی که داشته است به منصوریان معرفی شده تا یکبار دیگر کار پیوستن گلر سابق تیمهای پایه استقلال به تیم بزرگسالان به مشکل بخورد. ظاهرا منصوریان هم با حضور سینکی مشکلی نداشته اما آشنای حسین آشنا قویتر بوده که در ۳۶ سالگی و با ۳ فصل دوری از مسابقات به اردوی ارمنستان رفت!

سينكي مي گويد: الان متاسفانه دلال‌ها فوتبال را در مشت خودشان گرفته‌اند، آن هم در حالي كه مدرك رسمي ايجنتي ندارند.در حال حاضر دلالي به نام م.ت در حال بستن تيم دسته اولي ج.ب است.پارسال هم اين كار را در يك تيم ديگر آ...انجام داد كه با سرمربي تيم به مشكل خورد و حتي سرمربي از او شكايت كرد. او در نيم فصل دوم به تيم پ.ه نفوذ كرد كه باعث سقوط اين تيم شد.

او تاكيد كرد: آقاي م.ت باعث شد من به تيم شاهين جم نروم و اين در حالي است كه با اين تيم توافق كرده بودم.گلرهايي كه باعث سقوط تيم‌هايشان شدند الان قرارداد بستند ولي من كه در ماشين سازي بودم و اين تيم به ليگ برتر آمد با چنين وضعيتي مواجه شدم.در گل گهر هم كه در حال سقوط بودم عملكرد خوبي داشتم و مسئولان گل گهر  بي معرفتي كردند كه به من گفتند وينگو تو را نمي خواهد اما گويا داستان هاي ديگر شكل گرفته بود.

سينكي گفت: استقلال هم فصل گذشته مرا مي خواست اما با شرايطي كه دل ها ايجاد كردند نتوانستم هنوز به تيمي بروم.

 

منبع: فوتبال ایران