۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مدافع گلگهر: باید دلال داشته باشی تا قرارداد ببندی!

کاوه زنگیان می گوید کاری که باشگاه گل گهر با من کرد غیر اخلاقی بود
کد خبر: ۴۱۷۴۶

دی اسپورت:مدافع میانی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که به تازگی قراردادش را با این تیم تمدید کرده است گویا پس از تمدید قرارداد از این تیم کنار گذاشته شده است!
به گزارش خبرگزاری دی اسپورت: کاوه زنگیان مدافع میانی فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان که با آغاز فصل نقل و انتقالات از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشت با نظر وینگو بگوویچ سرمربی آبی پوشان سیرجانی قرارداد خود را با این تیم به مدت یکسال دیگر تمدید کرد تا فصل آینده را نیز در این تیم سپری کند اما گویا به تازگی مسئولان باشگاه گل گهر در اقدامی از عدم تمایل به همکاری با وی خبر داده اند.
زنگیان می گوید:زمانی که وینگو بگوویچ هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت مسئولان این باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که سرمربی تیم شما را می خواهد و من هم برای عقد قرارداد به باشگاه رفتم و قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کردم اما آن زمان هر چه اصرار کردم که برگی از قراردادم را به من بدهند از این کار سر باز زدند تا اینکه متوجه شدم که پای دلال در میان است و هر بازیکنی را که او به باشگاه معرفی کند با وی قرارداد می بندند و این اتفاق زمانی رخ داد که از زمان عقد قرارداد من با باشگاه ۱۰ روز می گذشت و در بلاتکلیفی به سر می بردم و در نهایت هم به من گفتند که ببخشید در پست شما بازیکن گرفته ایم و شما کیفیت لازم را ندارید و از این بابت از روی شما شرمنده هستیم!
وی در ادامه افزود:حال تیم هایی که خواهان جذب من بودند با بازیکنان دیگری به توافق رسیده اند و در این شرایط هم دست من به هیچ جا بند نیست. و برگ قراردادم را که با این باشگاه امضاء کرده ام به من نمی دهند چون با دلال به این تیم نیامده ام.
زنگیان در پایان خاطر نشان ساخت: آیا چنین رفتاری از یک باشگاه آن هم در سطح لیگ یک اخلاقی و حرفه ای است؟ ، چطور می شود من که در نیم فصل سال گذشته در ۱۸ بازی برای این تیم به میدان رفته ام و تنها یک باخت داشته ایم با کیفیت بوده ام اما حالا به یکباره به بازیکنی بی کیفیت تبدیل شده ام؟!
باید بگویم در فوتبال ما لیاقت و شایستگی های فرد مهم نیست بلکه باید دلال داشته باشی و پول خرج کنی تا بتوانی با تیمی قرارداد ببندی!