۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
عزتی:

منصوریان شناخت خوبی از بازیکنان نفت دارد

دی اسپورت: کاپیتان تیم نفت گفت:خوشبختانه اکثر بازیکنان نفت با دایی کارکرده اند و شناخت متقابل خوبی بین سرمربی و بازیکنان وجود دارد.
کد خبر: ۴۱۷۵۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علیرضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار سایت رسمی باشگاه نفت تهران، در مورد اخرین وضعیت تیم نفت در اردوی کردان کرج گفت: از شنبه اردوی ما در منطقه کردان کرج شروع شده و با نظر کادرفنی تیم تمرینات سخت و پرفشاری را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می دهیم.

وی افزود: همه تلاشمان را می کنیم تا از اردوی کردان نهایت استفاده را برده، اهداف کادرفنی در این اردو تحقق پیدا کرده و عقب افتادگی زمانی که داریم را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: خوشبختانه اکثر بازیکنان نفت با دایی کارکرده اند و شناخت متقابل خوبی بین سرمربی و بازیکنان وجود دارد که این موضوع کمک زیادی به جبران محدودیت زمانی ما می کند ضمن اینکه سعی می کنیم در بازی های تدارکاتی که داشته و داریم هماهنگی بین بازیکنان قدیمی و جدید تیم بیشتر شود.

وی تاکید کرد: با تمرینات بدنسازی هم که انجام می دهیم همه هدف ما این است که تا بازی با استقلال و آغاز لیگ از نظر آمادگی بدنی به شرایط پیک بدنی دست پیدا کنیم.

عزتی در مورد بازی با استقلال در هفته نخست لیگ و تقابل بازیکنان نفت با سرمربی سابق خود در این دیدار گفت: بازیکنان نفت همیشه مقابل تیم های استقلاال و پرسپولیس بازی های خوبی را از خود به معرض نمایش می گذارند و انگیزه آنها در تقابل با تیم های بزرگ مضاعف است ضمن اینکه همانطور که منصوریان شناخت خوبی از بازیکنان نفت دارد ما هم به خوبی افکار وی و دستیارانش را می شناسیم.