۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
وظیفه ما مشاوره دادن در لحظات سخت است

ورمزیار: انتقادی از استقلال ببینم، می‌گویم

دی اسپورت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر انتقادی از استقلال ببینم، آن را مطرح خواهم کرد.
کد خبر: ۴۱۷۶۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، صادق ورمزیار درباره انتخابش به عنوان مشاور فنی و ورزشی بهرام افشارزاده اظهار داشت: از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند تا به این باشگاه بروم. پس از صحبتی که با افشارزاده داشتم، قرار شد به عنوان مشاور فنی و ورزشی او فعالیت کنم. اگر کمکی از دست من برآید، حتما این کار را انجام خواهم داد، اما باید دید استقلالی‌ها چه کمکی از من می‌خواهند.

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر ضعفی در استقلال ببیند، از این تیم انتقاد خواهد کرد یا خیر، گفت: قطعا انتقادی باشد، مطرح خواهم کرد. در مواقعی که تیم حُسن‌های زیادی داشته باشد، آنها را نیز خواهم گفت. وظیفه مشاور دادن مشورت در لحظات سخت و خوشی است. برخی مواقع، اشتباهاتی دیده می‌شود که مجبور به صحبت کردن هستیم.

 

مشاور فنی و ورزشی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص یارگیری استقلال در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: استقلال خوب یارگیری کرده است. باید همیشه یادمان باشد که ممکن است در برخی جاها نقاط ضعفی وجود داشته باشد، اما تصورم این است که استقلال از هفته چهارم به بعد نقاط ضعفش را پوشش دهد.

ورمزیار خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها اردوی خوبی را در ارمنستان پشت سر گذاشتند. همچنین مربی بدنساز خوبی به تیم اضافه شده است. مهمترین قسمت یک تیم آمادگی بدنی است که اگر همه آماده باشند، تیم را به اهداف خودش نزدیک خواهد کرد.



ترند های روز