۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
اما ورزشگاه را زیر کشت بردند

بهروان:تبریزی‌ها تاریخ آغاز لیگ را می‌دانستند

دی اسپورت: رئیس سازمان لیگ گفت: تبریزی‌ها زمان آغاز مسابقات لیگ را می‌دانستند اما با این وجود زمین ورزشگاه یادگار امام را زیر کشت بردند.
کد خبر: ۴۱۷۸۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، غلامرضا بهروان در مورد تجلیل از داوران عنوان کرد: بر اساس نمره‌ای که ناظران در طول مسابقات که به عملکرد داوران دادند از آنها تجلیل می‌شود. البته از کل جامعه داوری تقدیر می‌کنیم.

 

وی در مورد اینکه وضعیت زمین تراکتورسازی به کجا رسید، گفت: برای آخرین بار نماینده‌ای را به تبریز فرستادیم تا صحبت‌هایی را با مسئولان این استان صحبت کنند با مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی و مدیران ماشین‌سازی و تراکتورسازی صحبت‌هایی صورت گرفت. می‌شود با تمهیداتی بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار شود اما همه چیز منوط به تصمیم شورای تامین آنهاست.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: باید پیش از آغاز لیگ یک ورزشگاه را معرفی کنند. برگزاری بازی در ورزشگاه باغشمال را به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند. همه برنامه‌ها را ما آماده کردیم اما چون نام ورزشگاه تبریزی‌ها مشخص نیست هنوز اعلام نکرده‌ایم.

 

وی در مورد ساعت آغاز بازی‌ها گفت: 4 هفته ابتدایی ما مسابقات بعد از اذان خواهد بود. برخی ورزشگاه‌ها مانند گسترش‌فولاد و زمین اختصاصی تراکتورسازی نور ندارند و خیلی سخت است بعد از اذان برگزار کنیم. ما برنامه 30 هفته را اعلام کردیم. نمی‌دانم چرا دوستان قبل از ترمیم ورزشگاه یادگار برنامه ما را در نظر نگرفتند. تاریخ لیگ را می‌دانستند اما زمین را زیر کشت بردند. ما هم منتظریم خودشان مشکل را حل کنند.

 

بهروان در مورد شرایط بلیت فروشی گفت: ما آمادگی داریم که بلیت فروشی را به باشگاه بدهیم اما فعلا از طریق همان سایت سازمان لیگ قابل خرید است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چرا اکثر بازی‌ها اواخر هفته برگزار نمی‌شود، گفت: اصلا اینطور نیست. ما حدود 23 هفته در روزهای پایانی هفته برگزار می‌کنیم.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا استقلال هفته اول محروم است یا خیر، گفت: ما ملزم به اجرای آراء کمیته انضباطی هستیم.