۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
درویش:

پخش مسابقات خانگی سایپا به صورت زنده

دی اسپورت: کادر فنی و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا، پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی گرجستان، نخستین نشست خود با مدیرعامل باشگاه را برگزار گردند.
کد خبر: ۴۱۸۳۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ کادر فنی و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی پیش از فصل خود در کشور گرجستان، امروز  در محل کلبه خورشید مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا، نخستین نشست صمیمانه خود را با رضا درویش مدیرعامل  و مدیران ارشد این باشگاه برگزار کردند.

این گزارش حاکی است؛ در ابتدای این نشست حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا ضمن تشکر از مدیریت باشگاه به خاطر فراهم کردن امکانات و اردوی گرجستان، اظهار داشت: سایپا همیشه به عنوان یک الگوی ورزشی و اخلاقی در فوتبال و ورزش کشور مطرح بوده است و امیدوارم که اخلاق مداری و حسن شهرت سایپا درفصل آتی رقابتها نیز تداوم داشته باشد.

در ادامه عنایت الله آتشی، مشاور عالی مدیرعامل باشگاه سایپا، با اشاره به تمرینات و اردوی گرجستان تصریح کرد: آنچه در این اردو مشاهده کردیم، نوید یک ساختار و پتانسیل جدید و قدرتمند را می داد و اگر  شرایط تیم بر همین روال تداوم داشته باشد، سایپا می تواند به عنوان یک نمونه و الگو در لیگ شانزدهم مطرح شود. پس اعتقاد داشته باشیدو با ایمان و پشتکار به مسیر خود ادامه  دهید و مطمئن باشید که کادر مدیریتی باشگاه در تمام مسیر پشتیبان و همراه شما خواهد بود.

رضا درویش، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا نیز در جمع اعضای تیم فوتبال ضمن قدردانی از حسن اخلاق و رفتار آنها در تمرینات و همچنین اردوی گرجستان اظها داشت: آنچه که سایپا در میان تمامی باشگاه های کشور متمایز می کند و همه به آن اذعان دارند،  اخلاق محوری و بی حاشیه بودن این باشگاه است که امیدوارم که این امر تاپایان فصل جدید تدوام داشته باشد و نتایج تیم روی مسائل اخلاقی تاثیر منفی نگذارد، چرا یکی از شاخصه های اعضای کادرفنی سایپا نیز در این فصل، حسن شهرت آنها به اخلاق مداری است.

وی ادامه داد: هرچند کسب قهرمانی ارزشمند است و تمامی تیم های برای پیروزی وارد مسابقات می شوند اما این نتایج وقتی ارزشمند است که همراه با اخلاق مداری باشد.

درویش در ادامه  تصریح کرد: اگر در اردوی گرجستان تیم  راهمراهی نکردم به خاطر پیگیری و برآورده شدن تعهدات باشگاه نسبت به اعضای تیم بود، چراکه  اعتقاد دارم به تعهداتی که نسبت به شماداریم، باید پایبند باشیم.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در خاتمه اظهار امیدواری کرد؛ مسابقاتی که به میزبانی سایپا برگزار  خواهد شد، به صورت  زنده از طریق صدا و سیما پخش شود.

گفتنی است؛ بعد از این جلسه، رضا درویش، با حضور  در زمین چمن شماره یک مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا از تمرینات تیم دیدن کرد.