۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
جهت سپردن سکان هدایت سردار:

جلسه باشگاه سردار بوکان با پیشکسوت استقلال

مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر بوکان از توافق سطحی و اولیه برای واگذاری سکان تیم فوتبال سردار به «محمد مومنی مقدم» بازیکن اسبق تیم ملی ایران و استقلال تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۵۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،  اعضای شورای اسلامی شهر بوکان و سرپرست شهرداری این شهر در ادامه تلاشهایشان برای آماده سازی تیم سردار برای حضور در لیگ دسته دو باشگاه های کشور روز شنبه (26 تیرماه) با «محمد مومنی مقدم» جلسه مشترکی در محل شورای شهر بوکان برگزار کردند.

محمد مؤمنی مقدم (۲ دی ۱۳۵۱ در زابل) بازیکن فوتبال بازنشسته ایرانی است که هم‌اکنون به مربیگری، استعدادیابی و تدریس می‌پردازد. وی سابقه بازی در باشگاه‌های پلی‌اکریل اصفهان، پیام مشهد، استقلال تهران، راه‌آهن تهران، سایپا تهران، هما تهران، ارزروم‌اسپور ترکیه و سالونیک یونان را دارد.

مؤمنی در جام آزادگان ۱۳۷۴ آقای‌گل لیگ فوتبال ایران شد و ۱ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌است.

مؤمنی دارای کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و مدرس دوره‌های بین‌المللی فدراسیون فوتبال ایران است. او همچنین سابقه دستیاری در باشگاه فوتبال داماش گیلان را دارد.

«طه صالحی» مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر بوکان در خصوص جزئیات  جلسه چند ساعته با مومنی به خبرنگار زریان گفت: در جلسه مشترک شورای شهر با «محمد مومنی مقدم» که به دعوت بنده به همراه دکتر کلانتری مربی بدنسازی در بوکان حضور پیدا کرد، شرایط تیم سردار به بحث گذاشته شد.

وی افزود: در این جلسه توانستیم برای واگذاری سرمربیگری تیم سردار به مومنی به توافقات سطحی با وی برسیم.

صالحی افزود: قرار است که آقای مومنی روز سه شنبه این هفته به بوکان برگردد و ما در این فاصله با انتشار یک فراخوان از بازیکنان بومی و اطراف شهرستان دعوت می کنیم.

وی در ادامه ابراز امیداواری کرد: بتوانیم روز سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه با حضور آقای مومنی از بازیکنانی که اعلام آمادگی کرده اند تست گرفته شود تا به امید خدا شنبه تیم اصلی بسته شده و تمرینات آغاز شود.

 این عضو شورای اسلامی شهر بوکان در خصوص مبلغ قرارداد مومنی نیز گفت: مبلغ قرارداد معلوم نیست ما درخواست کردیم که وی فعلا تیم را راه اندازی کند بعد از انجام مراحل انتقال تیم به شهرداری و تشکیل هیئت مدیره مبلغ قرار داد وی تعیین و قرار داد امضا شود.

صالحی خاطرنشان کرد: آقای مومنی نیز مبلغ خاصی را اعلام نکرده اما گفته است که بر اساس شرایط باشگاه و تیم مبلغی را اعلام می کند و شهرداری بوکان نیز تا 600 میلیون تومان در لیگ امسال برای سردار هزینه می کند و البته آقای مومنی قول داده که ما را درجذب اسپانسر یاری کنند.

وی در خصوص انتقال تیم سردار به شهرداری بوکان نیز گفت: شورای اسلامی شهر بوکان خواهان انتقال قطعی تیم سردار به شهرداری است چون معتقد است که این تیم هدیه ای سازمان لیگ فوتبال کشور به شهر بوکان است و باید تیم زیر نظر یک ارگان و نهاد قرار بگیرد تا به مشکلات فعلی دوباره دچار نشود.

مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر بوکان افزود: آقای شوکتی رئیس هیئت فوتبال برای اننقال تیم از نماینده بوکان به شهرداری اعلام امادگی کردند، اما ما معتقدیم که آقای عثمانی در جلسه انتقال حضور داشته باشد و وی عضو هیئت مدیره نیز شود و در تماس تلفنی که با وی داشته ایم، آقای عثمانی اعلام کردند که روز پنج شنبه در بوکان حضور پیدا می کند و کارهای انتقال تیم را انجام می دهد









منبع: زریان