۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

عرب: از جیب برای استقلال هزینه می‌کردیم

دی اسپورت:سرپرست تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: ما زمان حضور قلعه‌نویی در استقلال به دنبال پول می‌دویدیم. دوستان و حتی چند بار خود من از جیب برای استقلال هزینه کردیم و بعداً از باشگاه گرفتیم.
کد خبر: ۴۱۹۰۶

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرپرست تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: ما زمان حضور قلعه‌نویی در استقلال به دنبال پول می‌دویدیم. دوستان و حتی چند بار خود من از جیب برای استقلال هزینه کردیم و بعداً از باشگاه گرفتیم.

 امیر عرب در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال دانشجویان اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌های تیم ما از نظر آمادگی بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. یکی از چهار تیم حاضر در تورنمنت شهدای مدافع حرم بودیم و با افتخار در این رقابت‌ها شرکت کردیم. در حال حاضر خود ر ابرای مسابقات آسیایی آماده می‌کنیم که شهریور برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: حضور در تورنمنت دانشگاهی در کره جنوبی و برگزاری اردویی تدارکاتی در اصفهان از دیگر برنامه‌های آماده‌سازی ما محسوب می‌شوند. با استقلال و پرسپولیس هم بازی دوستانه برگزار کردیم که استقلال را در دو بازی بردیم و با پرسپولیس هم در یک دیدار به تساوی رسیدیم.

 

سرپرست تیم ملی فوتبال دانشجویان تصریح کرد: مشکلی که وجود دارد این است که ما به سختی می‌توانیم بچه‌ها را با یکدیگر هماهنگ کنیم. اگر بتوانیم دانشگاه‌ها را راضی کنیم که بازیکنان را دو، سه ماه زودتر در اختیار داشته باشیم، قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. در حال حاضر بازیکن شاخصی مانند سامان آقازمانی را داریم که کاپیتان تیم ماست.

 

عرب با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال، تیمِ قلبی ماست. اعضای خانواده ما هم همگی استقلالی هستند. استقلال یارگیری خوبی داشته است. من چند سال معاون اول باشگاه استقلال بودم و تجربه خاصی دارم. هیچ وقت نمی‌توان از حالا پیش‌بینی کرد که تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس در پایان فصل قهرمان می‌شوند یا خیر.

 

وی ادامه داد: علیرضا منصوریان، دوست من است و نزدیک به 25 سال است با همدیگر رفاقت داریم. وی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در دوران خودش بود. منصوران توانست تیم را خیلی زود جمع کند اما هر فردی که سرمربی استقلال شود می‌داند که تماشاگر نتیجه می‌خواهد. اتفاق خوبی که در این فصل رخ داده، حضور یک مالی خوب کنار باشگاه است که در زمان امیر قلعه‌نویی وجود نداشت.

 

سرپرست تیم ملی فوتبال دانشجویان تأکید کرد: ما در آن زمان به دنبال پول می‌دویدیم. دوستان و حتی چند بار خود من از جیب برای استقلال هزینه کردیم و بعداً از باشگاه گرفتیم. منصوریان هر بازیکنی را که می‌خواسته، جذب کرده است اما قلعه‌نویی، پر افتخارترین مربی ایران بسیار مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفت. خود قلعه‌نویی افرادی که به او کم‌لطفی کردند را به خدا واگذار کرد.

 

عرب در مورد وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی که امیر قلعه‌نویی هدایتش را بر عهده دارد، گفت: قلعه‌نویی هم یارگیری خیلی خوبی انجام داده است. بازیکنانی مانند محسن بنگر، محمد نوری، ادینیو و کرار جاسم به تیم اضافه شده‌اند. دوست دارم یکی از دو تیم استقلال و تراکتورسازی، قهرمان لیگ برتر شود.

 

وی در پایان در مورد اینکه پرسپولیس یارگیری خوبی نداشته، گفت: اتفاقاً پرسپولیس در یارگیری خوب عمل کرده است. آقای «عابربانک» (حسین هدایتی) کنار این تیم است و جای نگرانی وجود ندارد! پرسپولیس هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. برانکو نشان داده مربی بادانشی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

 

 

منبع:میزان