۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

کودتای طارمی

دی اسپورت:طبق شایعات مطرح‌شده در رسانه‌ها مبلغی نجومی (12 میلیارد تومان) بابت فسخ قرارداد طارمی قرار است به ریزه‌اسپور پرداخت شود که برانکو می‌توانست با چنین مبلغی حتی رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد.
کد خبر: ۴۱۹۲۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":طبق شایعات مطرح‌شده در رسانه‌ها مبلغی نجومی (12 میلیارد تومان) بابت فسخ قرارداد طارمی قرار است به ریزه‌اسپور پرداخت شود که برانکو می‌توانست با چنین مبلغی حتی رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد.

مهدی طارمی که بعد از کسب عنوان آقای گلی در پرسپولیس حضور در اروپا را در ذهن خود می‌پروراند در اقدامی عجیب بعد از حضور در سوپرلیگ ترکیه و در حالی که تمرین یک‌هفته‌ای را در جمع آبی‌پوشان ریزه‌اسپور پشت‌سر گذاشته بود به دلایلی که تاکنون مشخص نشده است به ایران بازگشت تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

 

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که از چند روز پیش زمزمه‌های بازگشت مهدی طارمی شنیده شد. اما مسلما هیچ عقل سلیمی نمی‌توانست باور کند بازیکنی که قراردادش را با یک تیم اروپایی در سطح سوپرلیگ ترکیه به امضا رسانده به دنبال فسخ قرارداد و بازگشت باشد خصوصا اینکه شرایط حضور طارمی در ترکیه به‌گونه‌ای پیش رفت که خیلی از پیشکسوتان و هواداران مخالف بازگشت آقای گل شده بودند و حتی او را مجبور به پاک کردن پست‌های اینستاگرامی‌اش کرده بودند. اما مهدی طارمی در صحبت با هم‌تیمی‌هایش از بازگشت و اینکه نمی‌تواند در فضای ترکیه بازی کند سخن می‌گفت. درنهایت هم برخی دوستان نزدیک برای فسخ قرارداد رایزنی کردند و برای بازگشت آقای گل سرخپوشان راهی ترکیه شدند.

 

مهدی طارمی در شبی که ترکیه با کودتای بزرگی مواجه شده بود و اوضاع سیاسی خاصی را دنبال می‌کرد از سفر به همراه تیمش و حضور در اردوی ریزه‌اسپور به اتریش سر باز زد و در هتل خود باقی ماند؛ اقدامی که در ادامه و روز تولد این بازیکن منتهی به خبر رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس مبنی‌بر بازگشت طارمی به پرسپولیس شد. طارمی که در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی راهی ترکیه و اروپا شده بود این‌گونه کمترین زمان حضور در لیگ اروپایی را با توجه به خواسته‌اش برای بازگشت رقم زد و اکنون باید دید شرایط برای فسخ قرارداد با ریزه‌اسپور و تمدید قرارداد با پرسپولیس چگونه پیش خواهد رفت.

 

مشخص نیست طارمی که با پرسپولیس قراردادی نداشت و به ریزه‌اسپور پیوست چگونه توانسته به پرسپولیس بازگردد، اما رامین رضاییانی که از مدت قراردادش با پرسپولیس یک فصل دیگر باقی‌مانده بود، به ناگاه از تیم ترکیه‌ای سر درآورد و مدیران تیم تهرانی نتوانسته‌اند او را به تیم‌شان بازگردانند؟

 

و اما مهم‌ترین مساله این است که ریزه‌اسپور که با طارمی قرارداد سفت و سختی را بسته بود چگونه راضی به از دست دادن این مهاجم شده و حالا در این بین چه مبلغی قرار است به‌عنوان غرامت و توسط چه کسی به آنها پرداخت شود؟

 

طبق شایعات مطرح‌شده در رسانه‌ها مبلغی نجومی (12 میلیارد تومان) بابت فسخ قرارداد طارمی قرار است به ریزه‌اسپور پرداخت شود که برانکو می‌توانست با چنین مبلغی حتی رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد. ضمن اینکه برانکو ایوانکوویچ که در کنفرانس مطبوعاتی چند روز پیش به صراحت از عدم بازگشت آقای گل خبر داده بود، حالا مشکلی با بازگشت طارمی ندارد و چراغ سبز را زودتر از هرکس دیگری به او نشان داده است.

 

و در پایان با اینکه پیشکسوتان باشگاه و همین‌طور هواداران پرسپولیس در روزهای گذشته به‌شدت از بازگشت طارمی انتقاد کرده بودند اما حالا پیشکسوتان از آمدن این بازیکن استقبال کرده‌اند و تجربه نشان می‌دهد، هواداران هم با گذشت یکی دو هفته از این جریانات، شعار مهدی آقای گل را در فضای استادیوم‌ها طنین‌انداز خواهند کرد.

 

 

منبع:فرهیختگان