۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

شیعی: عملکرد فدراسیون فعلی مثبت بوده است

 دی اسپورت:عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از انتخاب دبیر کل مهدی تاج به زودی نایب رییس دوم پیشنهادی‌اش را به مجمع فدراسیون فوتبال معرفی خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۹۶۱

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از انتخاب دبیر کل مهدی تاج به زودی نایب رییس دوم پیشنهادی‌اش را به مجمع فدراسیون فوتبال معرفی خواهد کرد.

 محمود شیعی، درباره برگزاری مجمع اتحادیه فوتبال، اظهار کرد: اتحادیه فوتبال از قوی‌ترین ارکان فوتبال است که افراد مهمی در آن حضور دارند. ما آهسته آهسته به سمتی می‌رویم که نقش این اتحادیه پررنگ‌تر شود. در اکثر کشورها اتحادیه‌ها مسئول برگزاری لیگ‌ها هستند، ولی ما از این شرایط برخوردار نیستیم.

 

او اضافه‌ کرد: فکر می‌کنم با اصلاح اساسنامه می‌توان ارتباط تنگاتنگی با فدراسیون فوتبال داشت و باید نقش اتحادیه بزرگ‌تر شود.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان این که با تعامل بهتر می‌توان نقش اتحادیه فوتبال را پر رنگ‌تر کرد، ادامه‌ داد: فدراسیون فوتبال از کمک‌های اتحادیه استقبال می‌کند، ولی باید اساسنامه اصلاح شود تا به طور دقیق وظایف این اتحادیه مشخص شود.

 

او  درباره جلسه روز گذشته فدراسیون فوتبال و تثبیت علیرضا اسدی به عنوان دبیر کل در جلسات گذشته، بیان‌ کرد: پس از این که تاج، اسدی را به عنوان دبیر کل معرفی کرد، اعضا با بررسی‌های زیادی به او رای دادند. ما کارهای زیادی در فدراسیون فوتبال داریم که باید هر چه‌ سریع‌تر تکلیف آنها مشخص شود و اگر قرار است کسی در کمیته‌ها تثبیت شود باید معرفی شود.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی‌اش از عملکرد فدراسیون فوتبال در دو ماه سپری شده پس از انتخابات، خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم که دو ماه مدت زمان خوبی برای ارزیابی عملکرد فدراسیون فوتبال باشد. ما در حال‌ حاضر روال خوبی را پیش‌رو گرفته‌ایم و اقدامات مثبتی هم در این زمینه داشته‌ایم.

 

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا بحثی هم درباره حق پخش مسابقات لیگ برتر صورت گرفته است، گفت: در این باره تاج جلسه‌ای را با سازمان صدا و سیما خواهد داشت و بیش از این اطلاعی ندارم.

 

 

منبع:ایسنا



ترند های روز