۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
در گفتگو با دی اسپورت:

حسین جودکی:گل گهر را از هم اکنون مدعی بدانید

دی اسپورت:آبی پوشان سیرجانی که این روزها تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارند با تمدید قرارداد بازیکنان خوب خود در فصل گذشته و همچنین جذب بازیکنان جدید برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول در فصل پیش رو آماده می شوند.
کد خبر: ۴۱۹۹۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":آبی پوشان سیرجانی که در فصل گذشته فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کردند و در بیشتر مقاطع فصل در میانه های جدول رده بندی قرار داشتند و حتی خطر سقوط را احساس می کردند و در فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها بقای خود را قطعی کردند، این روزها زیر نظر وینگو بگوویچ تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارند و برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول آماده می شوند.

 

سیرجانی ها در فصل نقل و انتقالات عملکرد بدی نداشته اند و توانسته اند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند و با تمدید قرارداد بازیکنان خوب خود در فصل گذشته بدنبال شروعی تازه در فصل جدید هستند.

 

یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در فصل گذشته که عملکرد خوبی نیز داشت حسین جودکی بود، مهاجمی که به تازگی قرارداد خود را با تیم گل گهر تمدید کرده است، در همین رابطه مصاحبه ای را با وی ترتیب دادیم که نظر شما را به خواندن آن جلب می کنیم.

 





تعطیلات پایان فصل را چگونه سپری کردید؟

با توجه به خستگی ناشی از بازی ها فصل گذشته متاسفانه در تعطیلات نتوانستم به مسافرت بروم اما سعی کردم در این مدت استراحت کنم و اکثر اوقات در خدمت خانواده و فرزندانم و همچنین دوستان بودم.

 

با شروع فصل نقل و انتقالات از چه تیم هایی پیشنهاد داشتید؟ و چه شد که تصمیم به تمدید قرارداد با تیم گل گهر گرفتید؟

از تیم های نساجی و راه آهن پیشنهاد داشتم و با توجه به اینکه مسئولان باشگاه گل گهر با من تماس گرفتند و گفتند که نظر سرمربی تیم نسبت به شما مثبت است من هم قبول کردم که به سیرجان برگردم و چون سابقه بازی در یک نیم فصل را برای تیم گل گهر داشتم و در این تیم احساس راحتی و آرامش بیشتری داشتم در نهایت قراردادم را تمدید کردم.

 

روند تمرینات و اردوی آماده سازی تیم در همدان چگونه پیش می رود؟

خوب می توان گفت تمرینات بدنسازی لازمه ی یک فصل پر فشار فوتبالی است و هر تیمی باید با انجام این تمرینات به نحو احسن آماده رویارویی با حریفان شود، بالطبع ما هم سخت تمرین می کنیم و فشار زیادی را در تمرینات متحمل می شویم اما برای نزدیک شدن به مرز آمادگی چاره ای نیست و باید این سختی را تحمل کرد.

 

تیم از لحاظ آمادگی در چه سطحی قرار دارد؟

در حال حاضر ما به مرز ۷۰ درصد آمادگی رسیده ایم و انشاالله تا پایان اردوی تیم در همدان سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم تا از رقابت با سایر تیم ها عقب نمانیم.

 

با توجه به مدت زمان باقی مانده تا آغاز رقابت ها و با توجه به اینکه تیم کمی دیر بسته شد فکر می کنید بتوانید به آمادگی لازم دست پیدا کنید؟

ما خیلی دیر هم شروع نکردیم فکر می کنم تنها چند تیم از قبیل بادران، خونه به خونه و آلومینیوم اراک قبل از ما و زودتر تمرینات خود را آغاز کردند و در حال حاضر هم همانطور که اطلاع دارید بسیاری از تیم های حاضر در لیگ در بلاتکلیفی به سر می برند و بدون سرمربی هستند و حتی تمرینات منظمی نیز ندارند، به اعتقاد من ما به موقع استارت زدیم.

 

با توجه به نقل و انتقالات صورت گرفته فکر می کنید گل گهر بتواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد؟

فوتبال ایران و به خصوص لیگ یک نشان داده است که نام بازیکنان در زمین به تنهایی کافی نیست و این انگیزه است که حرف اول را می زند و هر تیمی که بتواند در طول نود دقیقه بیشتر دوندگی و تلاش داشته باشد و حریف را تحت فشار قرار دهد می تواند موفق و با دست پر از میدان خارج شود و من این انگیزه را در تمام نفرات تیم گل گهر می بینم، تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و از هم اکنون شما می توانید گل گهر را یکی از تیم های مدعی بدانید.

 

پس از پشت سر گذاشتن تجربه حضور در لیگ بیست تیمی، پیش بینی شما از فصل آتی رقابت ها چیست؟ 

همه مسئولین و دست اندر کاران لیگ یک اعم از فدراسیون، باشگاه ها و بازیکنان فشردگی و سختی های فصل قبل را تجربه کرده اند و به همین دلیل از تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند، فکر می کنم رقابت‌های امسال بهتر از فصل گذشته برنامه ریزی شده است و همه تجربه لازم را بدست آورده اند و در چنین شرایطی جای هیچ بهانه ای برای کسی نیست و امیدوارم فصل پیش روی با خوبی و خوشی و بدون مصدومیت و حواشی که در خور و شأن فوتبال ما نیست سپری شود.

 

صحبت پایانی؟

بی نهایت از شما و همکاران محترمتان در خبرگزاری دی اسپورت تشکر می کنم که به صورت مداوم پیگیر اخبار و رویدادهای لیگ یک و سایر لیگ ها هستید و به شما خدا قوت و خسته نباشید می گویم.

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی