۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
درخواست افزایش صعود تیم‌ها را بدهید

پیشنهاد بهروان به باشگاه‌های لیگ دسته‌اولی

دی اسپورت: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به مسئولان باشگاه‌های لیگ دسته اولی پیشنهاد کرد برای افزایش صعود تیم‌ها به هیات‌رئیسه سازمان لیگ درخواست بنویسیم.
کد خبر: ۴۲۰۱۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، غلامرضا بهروان در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول خطاب به مدیران و مسئولان باشگاه‌های لیگ دسته اول که نسبت به صعود دو تیم به لیگ برتر معترض بودند و خواهان مصوبه صعود دو ونیم تیم و یا بیشتر به لیگ برتر بودند، گفت: بهتر است که به جای اعتراض به باشگاه‌های لیگ برتری شما درخواست منطقی خود را به هیات‌رئیسه سازمان لیگ بنویسید تا این درخواست در هیات‌رئیسه سازمان لیگ مورد بررسی قرار بگیرد. شما استدلال‌های فوتبالی بیاورید و بگویید که 70 بازی بیشتر از لیگ برتر انجام می‌دهیم و پول بیشتری هم هزینه می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: البته مسئولان باشگاه‌های لیگ برتری هم معتقدند که قیمت تیم‌های لیگ برتری آنها 25 میلیارد تومان است اما یک تیم لیگ دسته اولی فقط دو و نیم میلیارد تومان ارزش دارد بنابراین یا باید لیگ یک 16 تیمی شود یا  حالا که 18 تیمی است مزایایی برای لیگ یک قائل شوند.

 

بهروان با اشاره به گفت‌وگویش با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به مهدی تاج هم گفتم حالا که دو نیم سهمیه و انجام بازی پلی‌آف مفسده‌برانگیز است پس اجازه بدهید سه تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کنند و سه تیم هم سقوط کنند. شما هم درخواست خود را به هیات‌رئیسه سازمان لیگ در این رابطه بنویسید.

بهروان تصریح کرد: مصوبه سقوط و صعود دو تیم هنوز اجرایی نشده که بخواهیم به آن ایراد بگیریم اما می‌توانیم استدلال‌های فوتبالی خود را بیان کنیم. علی کاظمی هم سرپرست سازمان لیگ چنین نظری دارد.