۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

شکوری:می خواهیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم

دی اسپورت:شاگردان حسین فرکی بعد از بازگشت از اردوی گرجستان برای بازی مقابل پرسپولیس آماده می شوند .در این خصوص پای صحبت های ابرهیم شکوری نشستیم که معتقد است نارنجی پوشان برای برد به مصاف پرسپولیسی ها می روند.
کد خبر: ۴۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":در حالی که فقط چند روز به شروع بازی های لیگ شانزدهم فرصت باقی است، شاگردان حسین فرکی باید خودشان را برای بازی ای  سخت مقابل قرمزپوشان تهرانی آماده کنند . با ابراهیم شکوری بازیکن باتجربه نارنجی پوشان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و معتقد است  سایپایی ها برای مدعی شدن در لیگ شانزدهم بسته شده اند، در خصوص روند آماده سازی این تیم در اردوی گرجستان گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر ؟تعطیلات چطورگذشت؟

خداراشکر همه چیز خوب است .تعطیلات هم خوب بود، الان هم مشغول آمادسازی تیم برای فصل پیش رو هستیم.

اردوی گرجستان چطور بود؟

اردوی خوبی بود و به روند آمادسازی تیم واقعا کمک کرد .الان هم شرایط خوبی داریم و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم . بچه ها به هماهنگی خوبی با هم رسیده اند ،انشالا که در ادامه کار هم شرایط به همین صورت باشد و بتوانیم در طول فصل عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

بازی های تدارکاتی خوبی هم داشتید؟

بله، با صلاح دید کادرفنی دو بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم که واقعا در روند تیمی ما تاثیر مثبتی داشت .بدون شک این بازی ها و اردوی های آماده سازی برای ساختار یک تیم مفید خواهد بود .

کمی در مورد تغییرات تیمی و کادرفنی جدید صحبت کنیم ،کار کردن با آقای فرکی چطور است؟

فکر می کنم تغییر در کادر فنی که با نظر مسئولین تیم صورت گرفته در جهت پیشرفت سایپا بوده و آمدن آقای فرکی قطعا به تیم ما کمک خواهد کرد.کارنامه آقای فرکی کاملا مشخص است وایشان هر جایی که کار کردند موفق بودند و خوب نتیجه گرفتند امیدوارم در سایپا هم شرایط همین طور باشد و در طول فصل بتوانیم با کمک ایشان و تک تک بچه ها عملکرد خوبی داشته باشیم و تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم که شایسته نام سایپا باشد.





چیزی تا شروع بازی ها باقی نمانده و حالا باید به مصاف پرسپولیسی بروید که برای این فصل واقعا با انگیزه هستند؟

بازی با پرسپولیس برای ما آن هم در هفته ابتدایی فصل  هم می تواند سخت باشد و هم مفید، اما با توجه به اینکه میزبان هستیم و می خواهیم از همین ابتدا با موفقیت فصل را شروع کنیم ،می رویم که بهترین بازییمان را به نمایش بگذاریم و برنده این دیدار باشیم. امیدوارم این اتفاق بیافتد و با توجه به اینکه روی کاغذ میزبان هستیم  بتوانیم از این میزبانی استفاده کنیم ویک نتیجه خوب را جلوی پرسپولیس بگیریم.البته پرسپولیس تیم خیلی خوبی دارد اما ما هم تیم با تجربه ای هستیم و مطمئنم تمام بچه ها تلاششان را جلوی پرسپولیس برای کسب یک نتیجه خوب انجام می دهند.

فکر کنم برای خودت بازی با تیم محبوبت ، آن هم  در همین ابتدای فصل کمی سخت باشد؟

بله برای من کمی سخت خواهد بود اما الان چند سالی است که در سایپا حضور دارم و قبلا هم چندین سال را در این تیم توپ زدم و به نوعی سایپایی به حساب می آیم اما قلبا پرسپولیس را دوست دارم و این موضوع را همیشه گفتم، اما با توجه به قرارداد حرفه ای که با باشگاه سایپا دارم و به نوعی مدیون این تیم هستم تمام تلاشم را برای پیروزی و موفقیت سایپا انجام می دهم . برای اول فصل هم ما باید طوری بازی کنیم که خودمان را جزو مدعیان نشان دهیم  با اینکه بازی سختی است اما تیم ما این انگیزه  را دارد که فصل را به خوبی شروع کند.

از تیم محبوبت بگو ! فکر می کنی پرسپولیس در این فصل چطور تیمی باشد؟

پرسپولیس تیم خوبی است و شرایط خوبی هم دارد. برای این تیم و هوادارانش در ادامه فصل آرزوی موفقیت دارم اما ما در بازی اول برای برد به مصاف این تیم  می رویم. 

 

 

 

مصاحبه:مرجان رهو