۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

رشفورد: نظر مورینیو را جلب می‌کنم

دی اسپورت:ستاره جوان شیاطین سرخ تاکید کرد از آمادگی بالایی برخوردار است و این توانایی را دارد که اعتماد سرمربی تیمش را جلب کند.
کد خبر: ۴۲۱۸۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":ستاره جوان شیاطین سرخ تاکید کرد از آمادگی بالایی برخوردار است و این توانایی را دارد که اعتماد سرمربی تیمش را جلب کند.

 به نقل از اسکای اسپورت، پدیده لیگ برتر انگلیس در فصلی که گذشت، مارکوس رشفورد بود. بحران آسیب دیدگی در خط حمله شیاطین سرخ باعث شد تا لوییس فان‌خال، سرمربی فصل گذشته شیاطین سرخ به بازیکن بسیار جوانی مانند رشفورد اعتماد کند و او را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

 

رشفورد عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داد و ثابت کرد آینده درخشانی در انتظار اوست. این بازیکن به چهره مورد علاقه فان خال تبدیل شده بود و به تیم ملی فوتبال انگلیس هم برای حضور در یورو 2016 دعوت شد. با جدایی لوییس فان خال از منچستریونایتد، این نگرانی برای رشفورد به وجود آمده است که فرصت بازی به او نرسد چراکه با پیوستن زلاتان ایبراهیموویچ به یونایتد و شناختی که از ژوزه مورینیو در عدم استفاده از بازیکنان جوان وجود دارد، امکان نیمکت نشینی رشفورد بسیار زیاد شده است.

 

رشفورد در این زمینه گفت: فرصت بسیار خوبی برای من به وجود آمده است. می دانم به سختی می توان نظر مورینیو را جلب کرد اما تلاش می‌کنم به کادر فنی جدید ثابت کنم توانایی‌های بالایی دارم. به خوبی تمرین می کنم و می خواهم به پیشرفت ادامه دهم.

 

ستاره جوان شیاطین سرخ درباره تور چین یونایتد گفت: چینی ها دیوانه وار منچستر یونایتد را دوست دارند و این برای من بسیار جالب است.تمرینات خوبی را آغاز کرده ایم. فصل جدید لیگ جزیره آبستن حوادث زیادی خواهد بود. تیم ها تغییرات زیادی ایجاد کرده اند و کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است.