۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
سامره عذرخواهی کند

دراستقلال کسی حجازی یا روشن نمی شود

دی اسپورت: بازیکن اسبق استقلال گفت: لباس سرپرستی برای فرزاد مجیدی گشاد بود.
کد خبر: ۴۲۲۲۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علیرضا اکبرپور  درباره اتفاقاتی که میان حسن روشن و علی سامره افتاده است اظهار داشت: آن چیزی که من شنیدم  روشن در این ماجرا مورد بی احترامی قرار گرفته است.او یکی از بزرگان فوتبال ایران است و ما باید احترامش را نگه داریم. من شنیده ام که علی سامره صحبت هایی کرده و گفته که روشن را عوض می کنم. اینها همه بر می گردد به ضعف مدیریت باشگاه که جایگاه ها را تعریف نمی کند. اگر افشارزاده ضعیف عمل نمی کرد این مشکلات پیش نمی آمد.

وی افزود: مگر چند نفر مثل حسن روشن می آیند. اصلا به نظر من شاید کسی بتواند علیرضا اکبرپور یا علی سامره بشود. ولی هیچ کسی نمی تواند در استقلال روشن یا ناصر حجازی شود. به نظر من علی سامره باید به خاطر این اتفاقات عذرخواهی کند. فکرش را نمی کردم که سامره این گونه به پیشکسوت خود بی احترامی کند. او اگر عذرخواهی کند چیزی را از دست نداده است و اتفاقا به شخصیت او اضافه خواهد شد.

بازیکن اسبق استقلال در ادامه گفت: این اتفاقات  مدتی است در استقلال باب شده است و همه به خاطر اشکالات مدیریتی است. فرزاد مجیدی همبازی و همدوره من بوده اما می بینیم که او نیز درگیر یکسری مسائل شده و علیه همبازیان خود و مربیان فصل گذشته صحبت کرده است. ما باید بدانیم که جایگاه مان کجاست. من علیرضا اکبرپور می توانم مربی و سرمربی شوم اما پست سرپرستی برای امثال من و فرزاد مجیدی مناسب نیست. لباس سرپرستی استقلال برازنده افرادی چون منصور پورحیدری، عبداللهی و بهتاش فریبا است و به تن م گشاد است. 

اکبرپور افزود: سرپرستی استقلال کمتر از مدیرعاملی این باشگاه نیست اما مسولان باشگاه متوجه نبودند و این مسئولیت را به فرزاد مجیدی سپردند و حالا می بینید که آقایان مصاحبه می کنند و علیه یکدیگر موضع می گیرند.