۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
تجربیاتم را برای کسب مدال المپیک بکار می‌گیرم

براری:تلاش می‌کنم در تیم اعزامی به المپیک باشم

دی اسپورت: دارنده مدال طلای رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان معتقد است: تلاشم این است تا در ترکیب 5 نفره تیم اعزامی به المپیک باشم و هر رأی که اعضای شورای عالی فنی بدهند به آن احترام می گذارم.
کد خبر: ۴۲۲۶۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ محمدرضا براری وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در خصوص وضعیت کنونی خود این گونه توضیح داد: وضعیت بدنی و جسمانی ام در روزهای پایانی منتهی به بازی های المپیک خیلی بهتر از قبل شده است و به شرایط نرمال رسیده ام. روز به روز رکوردهایم را ارتقاء می دهم و رکوردهایی که در رقابت های قهرمانی آسیا و جام فجر به ثبت رساندم در اردوهای کلاچای و تهران در حدود 10 کیلوگرم افزایش داشته است.

دارنده مدال طلای رقابتهای قهرمانی سال 2016 بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان در خصوص رکورد گیری نهایی که در اردوی تیم ملی برگزار می شود، تاکید کرد: تمام سعی و تلاش من این است تا در ترکیب 5 نفره تیم اعزامی به المپیک باشم. حضورم در کاروان وزنه برداری ایران در المپیک 2016 ریو بستگی به نظر نهایی اعضای شورای عالی فنی فدراسیون دارد و هر رأی بدهند به آن احترام می گذارم.

براری در خصوص استفاده از تجربیات خود برای رسیدن به مدال المپیک خاطر نشان کرد: تجربه های زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی بدست آورده ام و می توانم در المپیک از تجربیات گذشته خود استفاده کنم تا به مدال خوش رنگ دست پیدا کنم.اگر در کاروان وزنه برداری المپیک باشم، تمام تلاشم رسیدن به مدال المپیک است تا پرچم ایران را در بازی های المپیک به اهتزاز دربیاورم.