۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
در یک جشن تولد

رونمایی از پیراهن نفت گچساران(عکس)

از پیراهن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دو رونمایی شد.
کد خبر: ۴۲۳۶۰

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، سه شنبه شب همزمان با سالروز تولد علی کرمی و حسین حجازی بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  جشنی از سوی باشگاه نفت گچساران باحضورنماینده مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ، رئیس امورورزش، سرمربی تیم هندبال مردان نفت و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال در محل اردو این تیم ترتیب داده شده بود، از پیراهن جدید تمرینی این تیم نیز رونمایی شد.

 

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این مراسم اظهارداشت: اردوی 10 روزه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدف آشنایی بیشتر کادرفنی با بازیکنان دعوت شده به این تیم برپا شده و در این مدت کلیه نقاط ضعف و قوت بازیکنان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

محمد حبیبی نژاد افزود: طی جلسه ای که با سرمربی تیم فوتبال داشته ایم کلیه بازیکنان در این اردو زیر نظر نظر کادرفنی تمرینات آماده سازی خود را د راین اردو انجام خواهند داد و در صورت تایید نهایی توسط سرمربی جهت مذاکرات مالی به باشگاه معرفی خواهند شد.

 

حبیبی نژاد تاکید کرد: تا نهایی شدن انتخاب بازیکنان توسط کادر فنی هیچ گونه اسامی را نمی توان به عنوان بازیکن اصلی این تیم معرفی کرد.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر اردو تهران یک اردو تدارکاتی دیگر نیز از سوی سرمربی تیم فوتبال نفت درخواست شده که برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن اردو دوم نیز در دستور کار کادر سرپرستی این تیم قرار گرفته است.

 

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: شرایط اردویی خوبی در تهران برقرار شده و تلاش می شود آرامش تیمی برای آمادگی هرچه بهتر بازیکنان به نحو شایسته حفظ شود.