۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
در آستانه شروع لیگ برتر

قلعه‌نویی: در استان البرز میزبان می‌شویم

تراکتورسازی تبریز از امروز کار خود را در این شهر برای حضوری پرقدرت در لیگ شانزدهم آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۳۶۲

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، تراکتورسازی تبریز از امروز کار خود را در این شهر برای حضوری پرقدرت در لیگ شانزدهم آغاز خواهد کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که از دید بسیاری جمع شدن آنها دور هم پرستاره‌ترین تراکتور سال‌های اخیر را رقم زده، برای قهرمانی در لیگ برتر انگیزه‌های پیدا و پنهانی دارند. سرمربی تراکتورسازی هم در راس همه این نفرات با انگیزه بالایی قدم به لیگ خواهد گذاشت. قلعه‌نویی همه چیز را برای موفقیت تیمش مهیا می‌بیند. پیش از آغاز دور نهایی تمرین‌های تراکتورسازی، امیر قلعه‌نویی در مورد شرایط تیمش، اهداف آن و ... توضیح می‌دهد.

 

جذب این همه ستاره منطقی بود

 

بازیکنانی را به خدمت گرفته‌ایم که هر کدام‌شان به تنهایی می‌توانند برای یک تیم وزنه باشند. ما برای یک فصل برنامه‌ریزی کردیم نه چند بازی و به همین دلیل باید بازیکنانی را به خدمت می‌گرفتیم که فاصله‌شان از یکدیگر زیاد نباشد. ما با این نفرات قابلیت استفاده از چند سیستم را داریم. بنده سیستم تراکتورسازی را انتخاب کردم اما اجازه بدهید در بازی اول این سیستم به نمایش دربیاید.

 

نوری یک ستاره باهوش است

 

همیشه گفته‌ام به بازی محمد نوری اعتقاد دارم و حالا هم نظرم این است که او کمک زیادی به تراکتورسازی خواهد کرد. محمد به زمان نیاز دارد و ستاره باهوشی است که من روی او حساب کردم. بازیکنانی در تراکتورسازی هستند که برخی از آنها حتی می‌توانند در لیگ‌های اروپایی بازی کنند. بازیکنی مثل جاسم کرار به نظر من اگر حواسش جمع باشد می‌تواند در بهترین لیگ‌ها توپ بزند. سروش رفیعی و سعید آقایی هم بازیکنان باکیفیتی هستند که می‌توانند در اروپا بازی کنند.

 

کرار قول داده، ادینیو نعمت است

 

نگران این نیستم که جاسم کرار در بازی‌ها عصبانی شود و حاشیه درست کند. او بارها با من صحبت کرده و من هم نکات لازم را به او گفته‌ام. کرار به من قول داده که امسال تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد. ادینیو روز به روز به شرایط و فرم ایده‌آل نزدیک می‌شود. او برای هر تیمی یک نعمت است. در بازی با پدیده بسیار امیدوار شدم. گرچه لوسیانو در آن بازی چند موقعیت خوب را از دست داد اما همین که خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌داد اتفاق مهمی بود.

 

در استان البرز میزبانی می‌کنیم

 

تا این لحظه هنوز ورزشگاهی برای میزبانی از حریفان در تبریز پیدا نکرده‌ایم. دیروز با آجورلو جلسه داشتم و من به او پیشنهاد کردم استان البرز را انتخاب کند چون طرفداران تراکتورسازی هرجای ایران بازی کنیم تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند. قرار نیست برای میزبانی منت کسی را بکشیم یا مزاحم کسی شویم. وقتی در شهر خودمان به ما زمین نمی‌دهند می‌رویم و در استان البرز از رقبای‌مان میزبانی می‌کنیم.

 

خوشحالم برانکو این حرف‌ها را زده

 

به برانکو از راه دور سلام می‌کنم. همیشه او را دوست دارم چون یک مربی اخلاق‌مدار است و نه تقلبی است و نه شو بازی می‌کند. او برخلاف برخی مربیان تقلبی نیست. ایشان از تراکتورسازی تعریف کرده و باید از این بابت ممنون او باشم. امیدوارم مثل بازی‌های قبلی امسال هم دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ شود.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران ورزشی