۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

دمبابا: با قدرت بازمی‌گردم

دی اسپورت:مهاجم پیشین تیم‌های چلسی، وستهام و نیوکاسل عنوان کرد قصد بازنشستگی ندارد و به میادین فوتبال بازخواهد گشت.
کد خبر: ۴۲۳۹۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":مهاجم پیشین تیم‌های چلسی، وستهام و نیوکاسل عنوان کرد قصد بازنشستگی ندارد و به میادین فوتبال بازخواهد گشت.

 دمبابا در دربی شانگهای در دیدار دو تیم شانگهای شنهوا  و شانگهای اس‌آی‌پی‌جی که به برتری 2 بر یک شنهوا انجامید، از ناحیه ساق پا دچار شکستگی استخوان شد. گفته می‌شود او حدود هشت ماه به دور از میادین خواهد بود.

 

دمبابای 31 ساله که در فصل جاری سوپرلیگ چین در 18 بازی 14 گل برای شنهوا به ثمر رسانده، در حساب کاربری «توئیتر» خود نوشت: پس از چند روز، تازه متوجه حمایت شما از سرتاسر جهان شدم. امیدوارم خدا ما را هدایت کند و همراه‌مان باشد. متشکرم.

 

او همچنین در گفت‌وگو با رادیو «مونت‌کارلو» فرانسه گفت: این واقعاً مصدومیت بدی است، اما می‌دانم که می‌توانم بر آن غلبه کنم. به طور قطع به دوران حرفه‌ای‌ام پایان نخواهم داد. هنوز عمل جراحی‌ام به صورت کامل انجام نشده چون از پزشکان خواستم که کمی صبر کنند.

 

مهاجم پیشین چلسی، وستهام و نیوکاسل تأکید کرد: می‌خواستم برای عمل جراحی به اروپا بروم، اما وقتی متوجه شدم که این امکان وجود ندارد، با پزشکی در چین هماهنگ شدم و قرار است جراحی از فرانسه به زودی به اینجا بیاید و مرا مورد جراحی قرار دهد. 

 

دمبابا گفت: بازیکنان دیگری بوده‌اند که مصدومیت مشابهی داشته‌اند و برگشته‌‎اند، از جمله حاتم بن‌عرفا. در اوایل دوران حرفه‌ای‌ام دچار چنین مصدومیتی شده بودم و حالا گزینه‌های درمان بیشتر از گذشته شده است. فکر می‌کنم این بار زودتر بهبود پیدا کنم. فصل جاری سوپرلیگ چین در ماه نوامبر به پایان می‌رسد و فصل آینده در ماه مارس آغاز می‌شود و تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا با قدرت بازگردم.

 

 

 

منبع:تسنیم



ترند های روز