۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با دی اسپورت اظهار داشت

مسئولان سیاه جامگان هم چنان به دنبال کسب مجوز

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با دی اسپورت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۳۰

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، ا اینکه از چند روز گذشته در جریان مراسم جشن رونمایی از پیراهن جدید تیم سیاه جامگان بودیم هنوز مجوز های لازم از طرف شورای تامین برای برگزاری مراسم صادر نشده است.


هاشم حسینی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دی اسپورت اعلام کرد برگزاری جشن تیم سیاه جامگان منوط به کسب مجوزهای لازم از شورای تامین استان می باشد.

 

وی در ادامه گفت: مسولان تیم سیاه جامگان ما را در جریان برگزاری مراسم قرار داده اند اما اداره ورزش و شورای تامین تا این لحضه مجموزی در این رابطه صادر نکرده و ما هم از ورود تجهیزات برگزاری جشن به ورزشگاه ثامن (ع) جلوگیری کردیم.

 

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: بامداد امروز فیلمی در رسانه های مجازی استان خراسان رضوی منتشر شده که نشان میدهد کامیونهایی که از تهران به مشهد آمده اند پشت درب ورزشگاه مانده اند و اجازه ورود ندارند.

 

به گفته راوی فیلم مسئولان تیم سیاه جامگان اقدام به کسب مجوز اماکن از اداره اماکن شهرستان بینالود کردند و مجوزهای لازم را اخذ نموده اند اما به آنها گفته شده باید مجوز ها از مشهد صادر شود.همچنین علی عباسی مدیر عامل باشگاه در پاسخ به خبرنگار ما اعلام کرد هم چنان در شورای تامین در حال رایزنی برای کسب مجوز می باشد.