۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان :

صعود با پشتوانه مفهوم خاص خود را دارد

دی اسپورت:ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پشتوانه سازی و صعود به لیگ برتر را مستلزم کارهای زیر بنایی و برنامه ریزی شده دانست.
کد خبر: ۴۲۴۴۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی که امروز صبح در باشگاه مس برگزار شد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

مهمترین موارد مطرح شده از سوی سرمربی نارنجی پوشان کرمانی در این کنفرانس بدین شرح می باشد:

 

ابراهیم زاده خطاب به خبرنگاران و رسانه ها عنوان کرد:بنده به رسانه ها و خبرنگاران بعنوان همکاران خود نگاه می کنم چرا که هر مجموعه و فردی که بتواند در موفقیت تیم مس نقش داشته باشد می تواند همکار کادر فنی باشد و کنار ما قرار گیرد.

 

در سال های گذشته نیز بحث همکاری بنده با باشگاه مس مطرح بوده است و خود من نیز  به شخصه دوست داشتم در این مجموعه کار کنم چرا که معتقدم شرق ایران و به خصوص مرکزیت آن (کرمان ) دارای استعدادهای بسیار نابی در امر فوتبال می باشد که کشف و کار با آنها بسیار لذت بخش است.

 

یک مربی و یک باشگاه باید استراتژی و فلسفه مشترکی برای کار با هم داشته باشند که از همان روز اول این اشتراکات بین بنده و مسئولان باشگاه مس کاملا وجود داشت و هر دو طرف بر پشتوانه سازی و یک صعود با پشتوانه تاکید داشته ایم.

 

مفهوم پشتوانه سازی و صعود با پشتوانه برای ما این است که به گونه ای به لیگ برتر صعود کنیم که هرگز آسانسور بین لیگ برتر و لیگ یک نباشیم و کارهای زیر بنایی را به شکل واقعی و برنامه ریزی شده انجام دهیم تا ضمن صعود به لیگ برتر بتوانیم به اهداف و برنامه های مشخص شده نیز دست یابیم.

 

زمانی که بنده با باشگاه مس قرارداد دو ساله امضاء کردم معنی و مفهومش این بود که ما مبنای کار خود را بر آینده نگری بنا کرده ایم و این آینده نگری مستلزم صبر و بردباری است و شما می توانید این موضوع را از نحوه بستن تیم برای حضور در فصل جدید دریابید.

 

تیمی را برای فصل پیش رو گرد هم آورده ایم که بتواند بازی های سخت لیگ یک را با نتایج خوب پشت سر بگذارد و نفرات جذب شده به خوبی با شرایط سخت لیگ یک آشنا هستند، در ادامه هم با جذب محسن دلیر در خط حمله دغدغه ما در امر گلزنی رفع و تیم به هارمونی لازم نیز خواهد رسید.

 

لیست نفرات مد نظر بنده بر اساس توان مالی باشگاه مس بوده است که نفرات مورد نظر به خوبی جذب شده اند و تا کنون باشگاه نیز حمایت های لازم را به خوبی از مجموعه ما به عمل آورده است.

 

ابراهیم زاده در ادامه در مورد قهرمانی و صعود تیم مس به رقابت های لیگ برتر فصل بعد نیز به خبرنگاران گفت:هیچ مربی حرفه ای در دنیای فوتبال از پیش قول صعود و قهرمانی نمی دهد و بنده به صراحت به شما می گویم و این قول را می دهم که با دیدن بازی های تیم مس به خوبی درک خواهید کرد که تیم ما با برنامه کار کرده است و نظم کاری ما در زمین بازی کاملا مشهود خواهد بود.

 

به استعداد و توان بازیکنان بومی کرمان کاملا واقف هستم و بنای کار خود را روی استفاده از این نفرات گذاشته ام و با این تفکر کار خواهیم کرد اما باید توجه داشت که برای پیشرفت باید از استعدادها و نیروهای سایر مناطق نیز استفاده کرد.

 

از روز اول حضورم در تیم مس با بازیکنان بومی صحبت کرده ام که در رأس آنها فرزاد حسین خانی بوده است و بسیار علاقه مند هستم که هر چه سریعتر این بازیکن در تمرینات ما حاضر شود و بتواند به هماهنگی لازم با سایر نفرات برسد.

 

سیاست ما در فصل جدید پشتوانه سازی در بحث مربیان بومی است، در حال حاضر کادر فنی خوب و هماهنگی داریم ضمن اینکه در بحث آنالیز هم یک تیم قوی و خوب داریم که در شهرهای سیرجان و رفسنجان رقیبان ما را آنالیز می کنند.

 

هیچ کس جرأت و حق اینکه بازیکنی را به من تحمیل کند ندارد و کسانی که این مباحث را مطرح می کنند صداقت لازم را ندارند، اگر زمانی این اتفاق رخ دهد نه تنها از مس که از فوتبال خداحافظی خواهم کرد!

 

رسانه ها در کرمان هم باید سعی کنند حواشی را جمع کنند و مسائل بی اهمیت را بزرگ نکنند چرا که ضررش متوجه خود آنها خواهد بود.