۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
آجرلو:

شعار عیبی یخ باید در ورزشگاه به گوش برسد

دی اسپورت: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: هواداران تراکتور لایق بهترین‌ها هستند.
کد خبر: ۴۲۵۰۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مصطفی آجورلو به همراه کاظم شهریاری معاون فرهنگی باشگاه عصر روز گذشته با حضور در دفتر کانون هواداران دیداری با رئیس و لیدرهای کانون هواداران داشت.
در ای دیدار مدیرعامل باشگاه خواسته‌ها و برنامه‌های خود را درباره کانون هواداران بیان کرد و از رئیس کانون خواست تا مطالبات هواداران تراکتورسازی را بررسی کند و تمامی نیازهای آن‌ها را در استادیوم برآورده سازد.
آجورلو بابیان اینکه کانون هواداران بازوی قدرتمند باشگاه است، گفت: باید در بازی‌های پیش روی فرهنگ بالای هوادارانمان را نشان دهیم و شعار «عیبی یوخ» همواره در ورزشگاه به گوش برسد.
وی تشویق تیم خودی و عدم توهین به داوری و حریف را لازمه اصلی هواداری دانست و تأکید کرد: هواداران تراکتور لایق بهترین‌ها هستند و همواره ثابت کردند که پشت تیم خود هستند و نباید در سکوها کوچک‌ترین اتفاق منفی رخ دهد.
اسماعیل قلیچ خانی نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط هواداران در سال‌های اخیر گفت: حضور در مزار سیروس قایقران در انزلی و همچنین ارتباط مناسب با هواداران تیم‌های اصفهانی ازجمله اقدامات فرهنگی هواداران تراکتور بوده است.
قلیچ خانی مدیر کانون هواداران برخی از مطالبات هواداران تراکتور را به مدیرعامل باشگاه منتقل کرد و آجورلو نیز قول پیگیری این مطالبات را داد. و در ادامه برنامه‌های کانون برای آینده موردبررسی قرار گرفت.



ترند های روز