۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

اختتامیه کلاسc بانوان در بوشهر + عکس

دی اسپورت: برگزاری مراسم اختتامیه کلاس مربیگری C فوتبال  کنفدراسیون آسیا بانوان استان بوشهر
کد خبر: ۴۲۵۵۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، مراسم اختتامیه کلاس مربیگری C فوتبال،  کنفدراسیون آسیا، بانوان استان بوشهر امروز مورخ 95/4/30 در هتل ورزش بوشهر با حضور محمد نجفی  رییس هیات فوتبال و نایب رییس و دبیر هیات استان (سید کازرونی و محتشم) و خانم خلیفه نایب رییس بانوان هیات فوتبال، سرکارخانم سیف زاده معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش خانم بارگاهی عضو شورای شهر، خانم دهقان معاون استانداری در امور ورزش بانوان استان، استاد زاده مدرس داوری استان، مجید اصلانی مسوول توسعه فوتبال استان، حمید معماری و خانم طهمورثی مدرسین کلاس و با شرکت 25 نفر از مربیان زن در ساعت 10/30 دقیقه با تلاوت کلام اله مجید آغاز و سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی نواخته شد.


در ادامه خانم خلیفه در مورد برگزاری و تشکیل این کلاس صحبت های مبسوطی را بیان کردند. که مورد تشویق و لطف حاضرین قرار گرفتند.


در ادامه محمد نجفی رییس هیات فوتبال گفت: من خیلی خوشحال هستم که بعد ازگذشت 35 الی 36 سال که ازعمر انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد،  توانستیم اولین دوره کلاس مربیگری C فوتبال، کنفدراسیون آسیا برای بانوان عزیز برگزار کنیم.


نجفی اظهار داشت: این دوره نیز با همکاری فدراسیون فوتبال و تلاش مدرسین خوب استان بوشهر و فارس(حمید معماری و سرکار خانم طهمورثی) از مدرسین فدراسیون فوتبال، و با همت بانوان هم استانی و دیگر استان های کشور و که با موفقیت های حاصله از این دوره 13 روزه، به حمداله و بخوبی و همچنین به نحو احسن  پایان رسید، که جای شکر و سپاس گزاری فراوانی نیز دارد.


رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد: امروزه بانوان همچنان در رشد و بالندگی هستند که این نشان از این است، که بانوان پرتلاش ما در تمامی عرصه های ورزشی،  اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فعال هستند و می درخشند. که نمونه بارز آن حضورشان در مسابقات المپیک ریو کشور( برزیل 2016) است که انشاا.. با کسب مدال های رنگارنگ و افتخار آفرینی برای کشورمان، نام ایران اسلامی را در بین کشورهای جهانی سربلند می کنند و خواهند کرد.


وی بیان داشت: هیات فوتبال استان در تمامی حوزه‌های فوتبالی، فوتبال ساحلی، فوتسالی و ورزشی و همچنین در تمامی رده‌های سنی، چه درقسمت بانوان و چه در قسمت آقایان، تلاش کرده‌ایم که جزء بهترین های کشور باشیم که بحمداله،  نتایج تلاش‌هایمان در تمامی رده‌های ملی فوتبال دیده شده است.


نجفی بیان کرد:  در حال حاضر ما نیز 13 نونهالال و نوجوان و جوان در رده‌های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال را داریم که فعال هستند، حتی در بخش بزرگسالان  فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال ملی هم هستند، که جای خوشبختی است که تحولی در فوتبال کشور، فوتبال و هیات فوتبال استان بوشهر ایجاده کرده است.


  نجفی تاکید کرد: از این به بعد به هیات استان باید گفت، سازمان فوتبال استان بوشهر، نه هیات فوتبال استان بوشهر، چرا که این روند توسعه فوتبال در هیچ اداره و ارگانی دیده نمی شود که به این گستردگی باشد، و این توسعه و گسترش، همچنان ادامه خواهد داشت و در استان بوشهر به وضوح دیده شده است و خواهد شد. وهمین امر هم  نیز باعث شده که، فدراسیون فوتبال به هیات یا سازمان فوتبال استان بوشهر نگاه ویژه‌ای داشته باشد، که سال گذشته (94)، نیز جزو بهترین های فوتبال پایه کشور بودیم.


در ادامه خانم دهقان معاون استانداری در امور ورزش بانوان و همچنین خانم سیف زاده معاون اداره کل ورزش در امور ورزش بانوان استان و خانم بارگاهی عضو شورای شهر بوشهر و سرکار خانم آبزن مجری صدا و سیمای مرکز بوشهر از زحمات شبانه روزی هیات فوتبال و همچنین در جهت برگزاری و مراسم اختتامیه کلاس مربیگریC  فوتبال کنفدراسیون آسیا برای بانوان استان و استان های مجاور تقدیر و تشکر کردند.


در پایان کلاس ازمدرسین کلاس(معماری و خانم طهمورثی) بخاطر تدریس و آموختن دانش های فوتبالی و مربیگری به مربیان، قدردانی شد و همچنین از خانم آبزن مجری برنامه های تلویزیونی و رادیویی، در امر خبرهای ورزشی و همکاری با هیات های ورزشی و فوتبال تقدیر گردید. و در خاتمه از برادر نعمت اله امین نژاد، نیز بخاطر ارسال خبرو کارهای عکاسی و گزارشگری تصویری برای هیات های ورزشی و خصوصا" فوتبال نیز، تجلیل بعمل آمد.