۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

ژکو: ایتالیا دفاعی‌ترین لیگ دنیا را دارد

دی اسپورت:مهاجم بوسنایی تیم رم گفت: ایتالیا دفاعی‌ترین لیگ دنیا را دارد و به همین خاطر برای مهاجمین همیشه شرایط مشکل تر است.
کد خبر: ۴۲۵۷۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":مهاجم بوسنایی تیم رم گفت: ایتالیا دفاعی‌ترین لیگ دنیا را دارد و به همین خاطر برای مهاجمین همیشه شرایط مشکل تر است.

 ادین ژکو که فصل گذشته از منچسترسیتی به رم پیوست، نتوانست عملکرد رضایت بخشی از خود برجای بگذارد و تنها موفق به زدن هشت گل برای این تیم شد.

 

این بازیکن درباره عملکرد ضعیفش در رم گفت: این اولین فصل حضورم در ایتالیا بود و باید با شرایط این لیگ سازگاری پیدا کنم و به همین دلیل است که مطابق انتظار ظاهر نشده‌ام. اکنون به نظرم برای فصل آینده آماده هستم. فصل گذشته من در تمرینات پیش فصل رم حضور نداشتم و خیلی از بازی‌های دوستانه را از دست دادم که کار را برایم مشکل کرد.

 

مهاجم پیشین منچسترسیتی افزود: اکنون از ابتدا در اینجا هستم و این برایم بسیار مهم است، در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم و می‌خواهم اینجا عملکرد خوبی داشته باشم.  

 

ژکو خاطرنشان کرد: فصل دوم همیشه از فصل اول بهتر است. ایتالیا دفاعی‌ترین لیگ دنیا را دارد و به همین خاطر برای مهاجمین همیشه شرایط مشکل‌تر است.  مطمئناً به این تجربه فصل نخست نیاز داشتم، هرچند انتظار داشتم بهتر از این باشم، در تمرینات سخت تلاش می‌کنم و امیدوارم بتوانم فصل بهتری پیش‌رو داشته باشم. هواداران نیز از من حمایت می‌کنند و این برای من بسیار مهم است. 

 

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به نظرم مهم‌ترین مسئله ابتدا دو بازی مقدماتی لیگ قهرمانان اروپاست و باید سعی کنیم با بازی‌های خوبی که از خود نشان می‌دهیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم که برای هواداران مهم ترین مسئله است. 

 

 

 

منبع:میزان