۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
پیمان رجبی اظهار داشت

دلنوشته های پیمان رجبی قهرمان دو میدانی آسیا+ عکس

دی اسپورت: چند سالی هست خانم رجبی به واسطه ازدواج با من به ایران آمد و به عنوان ورزشکار حرفه ای دو ومیدانی تا حالا افتخارات زیادی در میادین آسیای ، جهانی برای کشورم به ارمغان اورده است.
کد خبر: ۴۲۶۰۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، آنچه که در زیر می خوانیم دلنوشته ای ازپیمان رجبی قهرمان دومیدانی آسیا که از افتخارآفرینان این رشته ورزشی در کشورمان محسوب میشود که در خصوص لیلا رجبی همسر ش که خود از قهرمانان رشته دومیدانی نیز می باشد:

 

چند سالی هست خانم رجبی به واسطه ازدواج با من به ایران آمد و به عنوان ورزشکار حرفه ای دو ومیدانی تا حالا افتخارات زیادی در میادین آسیای ، جهانی برای کشورم به ارمغان اورده است. و باعث بر افراشته شدن پرچم سه رنگ کشورم شده است.

 

من نیز به عنوان همسر و مربی این سالها کنارش بودم و با همه کمی کاستی ها و مشقتها کنار امدیم و در المپیک پیش رو هم به عنوان نماینده کشور ایران عازم مسابقات خواهد شد و افتخار دیگری برای دوومیدانی و کشورم است.

 

ولی متاسفانه با بی تدبیری فدراسیون نه مربی شخصی که سالها در برف و باران و افتاب همراهی میکند در این سفر و نه هیچ خانمی به عنوان همراه ، وباید با چهارده  مرد  اعزام شود درحالی که بقیه کاروان و تیمهای که بانوان هستن یا همراه مربیان شخصی و یا یک خانم به عنوان همراه ، در کشور اسلامی مگر میشود یک خانم در این سفر طولانی بدون همراه یک زن باشد شاید مشکلی ایجاد شود و یا کاری چطور میتواند به یک مرد بگوید لازم به ذکر است در این سالها دینی که به کشورم داشتم ادا کردم و این بار هم با ورودی المپیک ثابت کردم که همسر من این توانایی رو داشته که ورودی کسب کند.

 

امیدوارم مسئولین توجه داشته باشن  و امیدوارم به این موضوعرسیدگی شود .


قضاوت باشما