۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
در گفتگو با دی اسپورت:

جانی پور:همدلی خوبی بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد

دی اسپورت:آبی پوشان سیرجانی که اردوی آماده سازی خود را در همدان بر پا کرده اند و این روزها تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر می گذارند با جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان موثر خود در فصل گذشته برای حضور در مسابقات فصل پیش رو آماده می شوند.
کد خبر: ۴۲۶۵۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":آبی پوشان سیرجانی که در فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور نداشتند و در فاصله چند هفته مانده به پایان مسابقات بقای خود را در این رقابت ها قطعی کردند این روزها در اردوی آماده سازی همدان به سر می برند تا با بیشتر شدن فشار تمرینات و برگزاری دیدارهای تدارکاتی خود را برای حضور در رقابت‌های فصل آتی آماده کنند، یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم فوتبال گل گهر در فصل گذشته  محمدرضا جانی پور بود مدافعی که قابلیت بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع راست را دارد، در همین رابطه با مدافع جوان و آینده دار سیرجانی ها مصاحبه ای را ترتیب دادیم که در زیر می خوانید:

 




 

تعطیلات پایان فصل را چگونه سپری کردید؟

 

طبیعتا بعد از یک فصل طولانی و دشوار سعی کردم دو هفته ای را به دور از هیاهوی فوتبال به استراحت بپردازم و بعد از این مدت نیز به تدریج تمرینات بدنسازی را شروع کردم.

 

با شروع فصل نقل و انتقالات از چه تیم هایی پیشنهاد داشتید؟ و چه شد که در نهایت قرارداد خود را با باشگاه گل گهر تمدید کردید؟

 

از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم اما با توجه به اینکه شرایط مالی مناسبی نداشتند ترجیح دادم بیشتر فکر کنم و در نهایت نیز با توجه به اینکه سال قبل ، فصل فوتبالی خوبی  را با تیم گل گهر پشت سر گذاشته بودم و مدیریت باشگاه نیز از عملکردم رضایت داشت تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم.

 

روند تمرینات و اردوی آماده سازی تیم در همدان چگونه پیش می رود؟

 

خدا را شکر تمرینات منظم و خوبی را تا بدین جای کار پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر نیز در حال انجام تمرینات سخت و پر فشار بدنسازی هستیم و هنوز تا رسیدن به آمادگی کامل به زمان نیاز داریم.

 

تیم از لحاظ آمادگی در چه سطحی قرار دارد؟ با توجه به دیر بسته شدن تیم فکر می کنید بتوانید به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات دست پیدا کنید؟

 

کادر فنی تا بدین جای کار از شرایط بدنی بازیکنان تیم راضی هستند و با توجه به شناختی که از کادر فنی و سرمربی با تجربه تیم دارم مطمئن هستم تا زمان آغاز رقابت ها تیم به آمادگی لازم خواهد رسید.

 

با توجه به نقل و انتقالات صورت گرفته فکر می کنید گل گهر بتواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد؟

 

بازیکنان خوبی به ترکیب تیم اضافه شده اند و همدلی و اتحاد خوبی نیز بین نفرات تیم و کادر فنی بوجود آمده است و هدف مجموعه بزرگ گل گهر صعود به لیگ برتر است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به این مهم دست پیدا کنیم و باعث خوشحالی مردم خونگرم سیرجان شویم.

 

پس از پشت سر گذاشتن تجربه حضور در لیگ بیست تیمی پیش بینی شما از فصل آتی رقابت‌ها چیست؟ 

 

به نظرم سخت ترین دوره لیگ یک فصل قبل بود و با توجه به تجربه ای که تیم ها از فصل پیش بدست آورده اند فکر می کنم در این فصل عملکرد بهتری داشته باشند، همانطور که اطلاع دارید چند تیم هستند که شرایط خیلی خوبی دارند و تمرینات آماده سازی خود را نیز زودتر از سایر تیم ها آغاز کرده اند و هم اینکه نفرات خوبی را جذب کرده اند، با توجه به این شرایط اگر تیم ها در ده بازی ابتدایی خود نتوانند امتیازات لازم را بدست بیاورند مطمئنا از غافله عقب خواهند ماند و باید برای حضور در میانه های جدول و سقوط نکردن به دسته پایین تر تلاش کنند.

 

صحبت پایانی؟

 

در پایان از شما و همکاران محترمتان در خبرگزاری دی اسپورت تشکر می کنم و جا دارد به تمام دست اندر کاران این سایت خسته نباشید و خدا قوت بگویم.

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی