۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
احتمال افزایش کسب سهمیه در تکواندو و قایقرانی وجود دارد

فوتبال لیاقت المپیکی شدن داشت

دی اسپورت: کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک گفت: احتمال افزایش سهمیه‌های بیشتر در تکواندو و قایقرانی وجود دارد.
کد خبر: ۴۲۶۹۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در برنامه همگام با ورزش گفت: احتمال افزایش سهمیه‌های بیشتر در تکواندو و قایقرانی وجود دارد.
وی افزود:با توجه به بررسی نمونه‌های آزمایش دوپینگ ورزشکاران در مسابقات کسب سهمیه و احتمال مثبت شدن دوپینگ ورزشکار قزاق در قایقرانی احتمال دارد عادل مجللی سهمیه کسب کند.
رئیس کمیته ملی المپیک در مورد افزایش سهمیه ایران در تکواندو گفت:در تکواندو و بر اساس رنکینگ و موضوع بررسی نمونه دوپینگ دیگر ورزشکاران، بهنام اسبقی و یعقوبی احتمال دارد به سهمیه های ایران اضافه شوند.
وی در مورد درصد کسب مدال گفت:پس از رصد رقبا پیش بینی کسب مدال را اعلام می کنیم وقطعا در وزنه برداری، کشتی و تکواندو مدال کسب می کنیم و در تیراندازی امید به کسب مدال داریم البته پتانسیل کسب مدال طلا در این دوره نسبت به دوره قبل بهتر است.
هاشمی در مورد ناکامی تیم فوتبال المپیک اظهار داشت:فوتبال رشته خاص و فراتر از ورزش است و اگر هماهنگی های بیشتری صورت می گرفت تیم امید ایران لیاقت المپیکی شدن داشت.
وی در مورد دوپینگ ورزشکارن روسیه گفت:پشت پرده موضوع دوپینگ ورزشکاران روسیه سیاسی است.
رئیس کمیته ملی المپیک در مورد حضور دوومیدانی کاران در ریو اظهار داشت :مشورت لازم به فدراسیون دوومیدانی داده شد تا در صورت امکان مربیان ورزشکاران در المپیک حضور یابند.
هاشمی در پایان تاکید کرد:گروه اول سرپرستی کاروان ایران در المپیک وارد ریو شد و تمام تمهیدات لازم در خصوص ذبح اسلامی و غذای مناسب برای ورزشکاران مسلمان و ایرانی پیش بینی شده است.