۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

پیروزی نساجی در اولین دیدار تدارکاتی

دی اسپورت: تیم فوتبال نساجی مازندران که در اردوی آماده سازی بروجرد لرستان به سر می برد در اولین دیدار تدارکاتی خود برابر نساجی بروجرد به پیروزی رسید.
کد خبر: ۴۲۷۸۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" ،  تیم فوتبال نساجی مازندران که در اردوی آماده سازی بروجرد به سر می برد عصر دیروز در اولین دیدار تدارکاتی خود توانست تیم خوب و هماهنگ نساجی بروجرد را با نتیجه ی یک بر صفر شکست دهد.

تیم فوتبال نساجی با هدایت محمود فکری در نیمه ی نخست این دیدار با ترکیب : علی نعمتی ، علی گودرزی ، میلاد احمدی ،اسماعیل مهر آئین ، حمید نعمتی ،حسن قاسمی ، امین شجاعیان ،اسماعیل صمدی ، محمد قاسمی نژاد ، تورج جعفری ، احسان تاییدی به زمین مسابقه رفت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذشت.

در نیمه ی دوم نیز تیم نساجی با ترکیب : وحید مهدی خانی ، مهدی اسلامی ، مرتضی غلامعلی تبار ، کاظم حیات منش ، فرزاد طاهری ، میثم کریمی ، رسول بهرامی ،محمد علینژاد ، جواد لورایی ، هانی اسماعیلی و مقداد قباخلو به میدان مسابقه رفت که در این نیمه نساجی توانست فشار بیشتری را روی دروازه همنام بروجردی خود بیاورد تا اینکه نساجی با خطای مدافع تیم حریف روی محمد علینژاد صاحب یک ضربه ی پنالتی شد که ضربه ی پنالتی مقداد قباخلو را دروازبان نساجی بروجرد به صورت بسیار زیبا مهار کرد.

اما با خراب کردن این پنالتی نساجی دست از تلاش نکشید تا اینکه مقداد قباخلو با پاس زیبای خود هانی اسماعیلی را صاحب موقعیت عالی کرد تا اسماعیلی دروازه ی تیم نساجی بروجرد را باز کند و نساجی در اولین دیدار تدارکاتی خود پیروز شود.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال نساجی مازندران روز شنبه در زمین تمرینی کمپ بروجرد به مصاف گهر درود لرستان و روز یکشنبه در همدان به مصاف گلگهر سیرجان می رود.