۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
فرماندار تبریز:

آقایان به جای نامه باگسترش مذاکره می کردند

دی اسپورت: فرماندار تبریز گفت: دو راه حل وجود داشت که تراکتورسازی مجبور نشود در شهر دیگری از حریفانش میزبانی کند.
کد خبر: ۴۲۹۹۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رحیم شهرتی فر اظهار داشت: برای آنکه تراکتور سازی مجبور نشود از استان خارج شود راهکارهایی وجود داشت. راه مشخص این بود که آقایان با باشگاه گسترش فولاد مذاکره و تعامل کند به نظر بنده تعامل با نامه نگاری ممکن نبود و آقایان باید حضوری صحبت می کردند. مدیرعامل محترم باشگاه تراکتورسازی می توانست با مدیرعامل محترم گسترش فولاد صحبت کند و در همین صحبت ها تعامل برقرار شود. به نظر شما این کار بهتر از نامه نگاری نبود؟

وی در ادامه گفت: راه دوم این بود که باشگاه تراکتورسازی در زمین خودش میزبانی کند و شورای تامین استان نیز مشکلی برای تامین امنیت تماشاگران نداشت. باشگاه تراکتورسازی می توانست در مدت زمان کوتاه برخی اشکالات این زمین را برطرف کند. 

این مقام مسوول در پاسخ به این سوال که آیا تماشاگران تبریزی که باید مسیر تبریز تا کرج را طی کنند و به تماشای مسابقه تیم شان بپردازند حقشان نبود در همان تبریز مسابقات تراکتورسازی را نظاره گر باشند، خاطرنشان کرد: حق باشماست ما اصلا خوشحال نیستیم و اتفاقا مخالف خروج تراکتورسازی از تبریز هستیم. وقتی آقایان راه حل های پیش رو را رها می کنند دیگر چه کاری از دست ما ساخته است.

شهرتی فر در پایان درباره برگزاری بازی در ورزشگاه باغشمال نیز گفت: دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که سکوهای آنجا فرسوده هست و به همین دلیل نمی تواند پذیرای تماشاگران پرشمار تراکتورسای باشد.