۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
می خواهیم پشتوانه برای تیم ماشین سازی باشیم

سرمربی شهرداری تبریز: نیم نگاهی به صعود داریم

سرمربی شهرداری تبریز می گوید سیاست گزاری باشگاه، بومی سازی و ایجاد پشتوانه برای تیم ماشین سازی است.
کد خبر: ۴۳۰۱۹

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت"، شهرداری تبریز فصل گذشته در مسابقات دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور حضور داشت و سکان هدایت خود را به غلامرضا باغ آبادی سپرده بود نتوانست نتایج دلخواه و در حد انتظار کسب نماید. از این رو در چند بازی آخر مدیر عامل این تیم علی صالح پناهی را جایگزین این مربی نمود. به لطف کسب نتایج ارزشمند در هفته های پایانی شهرداری تبریز با این مربی در لیگ دو ماندنی شد.
با انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل این باشگاه مربی موفق شهردارچی ها امسال نیز در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.

 

سرمربی این تیم در مورد روند آماده سازی تیمش به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: تمرینات را از دو سه هفته پیش آغاز کردیم.از بین 600 الی 700 نفر بازیکنان تستی پنج نفر را انتخاب نمودیم.تمرینات بدنسازی خوبی را زیر نظر آقای رضایی انجام میدهیم.

علی صالح پناهی فزود: سیاست باشگاه استفاده از بازیکنان بومی و امید و زیر 23 سالی بوده که تیم ندارند که انشالله در سالهای آتی این بازیکنان به فوتبال تبریز تزریق خواهند شد.

وی همچنین در مورد امکانات و هدف گزاری  باشگاه افزود: مهمترین دغدغه هر باشگاه زمین تمرین میباشد که خوشبختانه در چند سال اخیر شهرداری امکانات خوبی رو فراهم ساخته که سه استادیوم اختصاصی داریم و سه هدف را در لیگ دوم دنبال خواهیم نمود. اول اینکه استفاده از بازیکنان بومی و امید زیر 23 سال
در تیم است. دوم تامین نیاز بازیکن ماشین سازی میباشد و نهایتا با تلفیق بازیکنان جوان و پنج،شش نفر یار باتجربه نیم نگاهی به صعود خواهیم داشت.
صالح پناهی در پایان در مورد وضعیت فوتبال استان و بازیکنان خاطر نشان کرد: استعدادهای خوبی در استان وجود دارد، زمانی اسکلت اصلی تیم ملی و  تیمهای استان را بازیکنان تبریز تشکیل میدادند. شهرداری با این هدف در لیگ دو حاضر خواهد داشت. آرزویم اعتلای فوتبال استان و جایگاهش میباشد، امیدوارم بتوانیم در جهت نشاط و سربلندی استانمون کمکی کرده باشیم.



















ترند های روز