۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
برای برگزاری مسابقه در تبریز

تراکتور خسارت استقلال را جبران می‌کند

دی اسپورت: رئیس کمیته مسابقات لیگ اعلام کرد که برای برگزاری مسابقه تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان در تبریز، باشگاه تراکتورسازی خسارت حریف را پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۰۸۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، غلامرضا بهروان در پایان مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران گفت: مردم و رسانه‌ها باید بگویند از مراسم برترین‌ها راضی هستند یا نه ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا مراسم درخوری بگیریم و اگر عیبی وجود دارد بیان کنید تا آنها را رفع کنیم.

در همین حین خبرنگاری به بهروان گفت:‌از مراسم راضی نیستند چرا که خبرنگاران با برخورد بد حراست روبه‌رو شدند که بهروان در پاسخ عنوان کرد چه کسی می‌تواند با شما بد برخورد کند (به شوخی) اگر رفتار بدی صورت گرفته بنده عذرخواهی می‌کنم.

رئیس کمیته مسابقات در مورد تأخیر در برگزاری مراسم تصریح کرد: متأسفانه آنتن تلویزیون دیر در اختیار ما قرار گرفت ما دوست داشتیم مراسم پخش تلویزیون داشته باشد و اسپانسر هم با همین شرط جلو آمد وقتی ساعت 10:30 شب به ما آنتن دادند نمی‌توانستیم در ساعت 8:30 شب مراسم را آغاز کنیم.

وی در مورد دیدار استقلال خوزستان و تراکتورسازی عنوان کرد: فکر می‌کنم به احتمال 90 درصد این مسابقه در تبریز برگزار می‌شود.

بهروان در مورد دلیل این تصمیم گفت: در ابتدا شورای تأمین با این مسئله مخالفت کرده بود ولی طی آخرین اطلاعاتی که ما گرفتیم آنها با این موضوع موافقت کردند. تا ساعت 5 بعدازظهر که رایزنی می‌کردیم دوباره بحث‌ها به سمت برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی رفت.

وی در مورد اینکه آیا این کار با فشار حسین ششگلانی عملی شد، عنوان کرد: تراکتورسازی پذیرفت که خسارات کنسلی بلیت استقلال خوزستان را جبران کند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان با این مسئله موافقت کرده است، گفت: بله، با این مسئله موافقت کرده و در صورتجلسه هم آمده است.