۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

انتقادها امان اسطوره فوتسال را برید

آقای گل فوتسال جهان که در چند‌سال اخیر در بخش مربیگری نیز موفق عمل کرده و ٢ بار قهرمانی ایران و یک بار قهرمانی آسیا را تجربه کرده است، بعد از حذف زودهنگام تیمش در جام باشگاه‌های آسیا استعفا کرد.
کد خبر: ۴۳۱۱۴

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، آقای گل فوتسال جهان که در چند‌سال اخیر در بخش مربیگری نیز موفق عمل کرده و ٢ بار قهرمانی ایران و یک بار قهرمانی آسیا را تجربه کرده است، بعد از حذف زودهنگام تیمش در جام باشگاه‌های آسیا استعفا کرد.

 

خداحافظی با بازیکنان در فرودگاه

 

تیم تأسیسات دریایی که از وحید شمسایی به‌عنوان مربی- بازیکن در چند‌سال اخیر بهره می‌برد، در جام باشگاه‌های آسیا به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی شرکت کرد اما با شکست مقابل ناگویای ژاپن و حذف قبل از رسیدن به نیمه‌نهایی، فوتسال ایران را دچار شوک کرد. آقای گل فوتسال جهان بعد از بازگشت تیمش به تهران و در فرودگاه با بازیکنان تأسیسات خداحافظی کرد. شمسایی در صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان اعلام کرده که در تمرینات حاضر نمی‌شود و از اول هم تمدید قراردادش اشتباه بوده است.

 

مخالفت  تأسیسات

 

با توجه به این‌که تأسیسات دریایی باید مثل سایر تیم‌ها از روز جمعه هفته جاری کار خود را در فصل جدید لیگ برتر آغاز کند، مسئولان این تیم مخالفت خود را با استعفای شمسایی اعلام کردند. مجید حلاجی مدیرعامل تأسیسات می‌گوید: «به نظر می‌رسد شمسایی تصمیم احساسی گرفته چون ماه‌های سختی را سپری کرده است. همیشه یک تیم نمی‌تواند برنده باشد و ما سعی می‌کنیم او را بازگردانیم.»

 

شمسایی طاقت باخت ندارد

 

وحید شمسایی که در ٣‌سال اخیر با دبیری و تأسیسات قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است و افتخارات شخصی‌اش نیز در دوران بازیگری متعدد است، شاید با اولین باخت در دوران مربیگری‌اش تصمیم به استعفا گرفته است. به نظر می‌رسد او هنوز در مربیگری باتجربه نشده و طاقت باخت ندارد، اگرچه در دوران بازیگری روزهای سخت زیادی را سپری کرده است. باید دید درنهایت شمسایی تصمیم به بازگشت می‌گیرد یا بعد از ٣ فصل پرکار استراحت  می‌کند.

 

 

 

 

 

 

منبع: روزنامه شهروند



ترند های روز