۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
با حکم رئیس امور ورزش نفت گچساران ؛

سرپرست جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شد

دی اسپورت :جمال شاهینی سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال بزرگسالان بدلیل پذیرفتن مسئولیت جدید در عرصه شغلی خود از ادامه همراهی  تیم فوتبال نفت  انصراف داد
کد خبر: ۴۳۱۴۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از انتخاب اسماعیل پناهپوری به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در فصل جدید خبرداد.

 

براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: جمال شاهینی سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال بزرگسالان بدلیل پذیرفتن مسئولیت جدید در عرصه شغلی خود از ادامه همراهی  تیم فوتبال نفت  انصراف داد و اسماعیل پناهپوری جایگزین وی شد.

حبیبی نژاد تصریح کرد : پناهپوری که 30سال به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در عرصه ورزش حضور داشته ، در سال های گذشته  به عنوان سرپرست تیم هاکی  باشگاه نفت چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را همراه این تیم کسب کرده است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران یادآورشد: پناهپوری پس از بازگشت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از اردو تهران رسما به عنوان سرپرست کار خود را آغاز می کند.

حبیبی نژاد ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه جمال شاهینی سرپرست فصل گذشته این تیم افزود:شاهینی در سمت دیگری در کنار دست اندرکاران فوتبال نفت و گاز گچساران به فعالیت ورزشی خود ادامه خواهد داد.

براساس این گزارش، اردوی تدارکاتی 10 روزه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور 25 بازیکن و سه نفر کادر فنی در تهران برپا شده است.