۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
در دیداری تدارکاتی؛

شکست مس کرمان مقابل شهریار

دی اسپورت:تیم فوتبال مس کرمان که اردوی تدارکاتی خود را در کرج بر پا کرده است روز گذشته و در چهارچوب دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته سومی شهریار رفت.
کد خبر: ۴۳۳۶۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":تیم فوتبال مس کرمان که اردوی تدارکاتی خود را در کرج بر پا کرده است روز گذشته و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته سومی شهریار رفت، این بازی که شکل و شمایل خاص خود را داشت در سه نیمه سی دقیقه ای و با حضور سه تیم متفاوت از بازیکنان مس کرمان در میدان برگزار شد. در نیمه اول منصور ابراهیم زاده بازیکنان تستی و معرفی شده را برای محک خوردن راهی میدان کرد که این نیمه با حساب یک بر صفر به سود تیم شهریار خاتمه یافت، در ادامه در نیمه دوم این بازیکنان لیست جوانان و امید مس بودند که فرصت حضور در میدان را بدست آوردند که در این نیمه نیز تیم مس گل دوم را دریافت کرد، در نهایت در سی دقیقه سوم بازیکنان اصلی مس به میدان رفتند که این نیمه نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

گفتنی است پس از این اردو بازیکنان مس مجموعه ورزشی انقلاب را به سمت مجموعه پردیس ترک کردند تا ادامه اردوی آماده سازی خود را در این شهر و در این مجموعه پیگیری کنند.

 

لازم به ذکر است تیم مس امروز در دو نوبت به تمرین خواهد پرداخت که بازیکنان این تیم ابتدا از ساعت ۱۰ صبح به کار با وزنه خواهند پرداخت و سپس از ساعت ۱۸ عصر نیز بر روی چمن به تمرین می پردازند.

 

مسی ها فردا بعد از ظهر در زمین چمن پردیس و در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم نیروی زمینی می روند و در آخرین بازی دوستانه نیز نارنجی پوشان کرمانی به احتمال فراوان رو در روی تیم تازه لیگ یکی شده اکسین البرز قرار خواهند گرفت.