۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
جدال دو قهرمان - یکی واقعی یکی مدعی

پیش بازی تراکتورسازی- استقلال خوزستان

دی اسپورت:تراکتورسازی که دو نایب قهرمانی را با تونی و قلعه نویی یدک میکشد.این فصل با امیر قلعه نویی عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.
کد خبر: ۴۳۴۱۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"تراکتورسازی که دو نایب قهرمانی را با تونی و قلعه نویی یدک میکشد.این فصل با امیر قلعه نویی عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است. این  تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مطرحی را به خدمت گرفت. محسن بنگر، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینیو، محمد نوری،‌ هادی محمدی، جاسم کرار، علیرضا رمضانی و شهرام گودرزی بازیکنانی هستند  که به ترکیب تراکتورسازان  اضافه شده اند.

با این حال برخی کارشناسان به سن بالای بازیکنانی مثل بنگر، کرار، ادینیو و نوری ایراد گرفتند. قلعه نویی البته تاکید دارد سن این بازیکنان مساله ساز نخواهد شد و تیمش مدعی قهرمانی است و اگر ایرادی باشد از خود اوست.

 

تراکتورسازان  در اولین بازی استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی را پیش روی خود می بیند.

پس از بحث های فراوان این بازی به تبریز منتقل شد تا تماشاگران خوب تبریزی بتوانند از تیم محبوبشان حمایت کنند.

 

استقلال خوزستان به اعتقاد خیلی از فوتبالی ها نمی تواند مدعی قهرمانی باشد . تیمی که سرمربی اش عبداله ویسی و بازیکنان مهمی مثل فرناندو ده خسوس و موسی کولیبالی را از دست داده است.

 

سیروس پورموسوی، سرمربی این فصل استقلال خوزستان پس از باخت در سوپرجام حالا می خواهد ثابت کند آبی پوشان خوزستانی در این فصل هم می تواند خیلی ها را غافلگیر کند.

 

تیم داوری:محمدرضا اکبریان -حمزه علی سلیمی – محمد مدیرروستا /داور چهارم: حمیدحاج ملک قضاوت این بازی رابرعهده دارند.

 

تراکتور قلعه نوعی در نظر دارد با حضور مهره های تاثیرگذار در اولین پیکار با حضور تماشاگران خوبش امتیازها را جمع نماید تا در ادامه باخیال راحت تر به کارش ادامه دهد.

موسوی که اولین حضورش بعنوان سرمربی درلیگ برتر را می چشد می داند که میهمان تیمی است که بایستی در سه جبهه بجنگد سرمربی باتجربه و توانمند ، بازیکنان تاثیرگذار و از همه مهمتر تماشاگرانی دارد  که برای شروع مسابقات لحظه شماری می کردند.

 

 

گزارش: کاظم قربانی



ترند های روز