۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
اختصاصی دی اسپورت؛

تیم ملی نوجوانان ایران از فردا در یزد اردو می زند!

دی اسپورت:تیمملی نوجوانان ایران که خود را برای مرحله نهایی رقابت های ٢۰۱۶ قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده میکند در یزد اردو می زند.
کد خبر: ۴۳۴۱۶

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛تیم ملی نوجوانان ایران که خود را برای مرحله نهایی رقابت های ٢۰۱۶ قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده میکند از روز دوشنبه پنجم مردادماه سال ٩۵ اردوی پنج روزه ای را در یزد و به میزبانی یک اسپانسر خصوصی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان یزد برگزار خواهد نمود.

محمدرضا خطیب مربی یزدی این تیم به خبرنگار دی اسپورت گفت : همانطور که می دانید بحران خانه بدوشی و بی زمینی در حال حاضر در تمام رده های ملی جریان دارد به همین دلیل پس از اصفهان و رامسر سومین اردوی بیرون از تهران خود را در یزد برگزار خواهیم نمود. این اردو پنج روز بطول خواهد انجامید .محل اسکان هتل صفاییه و محل تمرینات زمین شماره یک استادیوم نصیری یزد خواهد بود.

محمدرضا خطیب با اظهار رضایت از روند آماده سازی تیم ملی نوجوانان گفت :جادارد همین جا از عزیزانی که زحمت کشیدند و امکان برپایی این اردو را فراهم ساختند تشکر کنم. امیدوارم این اردو فرصتی برای هم استانی های عزیزم باشد که مهمان نوازی، امکانات و توانایی های خویش را به منصه ظهور بگذارند.

نیم ملی نوجوانان ایران در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های هند، امارات و عربستان همگروه است و بیست و ششم شهریور ماه اولین دیدار خود را مقابل عربستان در جزیره گوای هند برگزار خواهد کرد.

 

خبرنگار:عباس کلانتری