۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
تقابل بهمن کامل و مهرداد بایرامی با تیم سابق

پیش بازی فولاد خوزستان – ماشین سازی تبریز

 دی اسپورت:بالاخره انتظارها به پایان رسید و از ساعاتی دیگر لیگ شانزدهم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۴۲۲

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت":بالاخره انتظارها به پایان رسید و از ساعاتی دیگر لیگ شانزدهم آغاز خواهد شد...

در اولین هفته نبرد تیم تازه صعود کرده ماشین سازی با فولاد خوزستان جالب خواهد بود.ماشین سازان بعد از بیست سال  دوری از سطح اول فوتبال کشورمان حضور قدرتمندی در لیگ برتر خواهند داشت چرا که آنها از همان ابتدا با جذب نفراتی همچون مانوئل فرناندز ،حبیب گردانی، بهمن کامل، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار ،هادی کاها، جلال رافخایی، سامان نریمان جهان، سعید دقیقی و چندین بازیکن جوان دیگر نشان دادند هدفی فراتر از بقا در لیگ دارند.تیم ماشین سازی در این دیدار آندرانیک تیموریان و احمد کامدار را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.به نظر میرسد تنها مشکل ماشین سازان برای شروع لیگ گرمای وحشتناک اهواز خواهد بود.در مقابل تیم فولاد خوزستان سال گذشته فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند.فولادی ها با جذب عبداله کرمی با تجربه به خط دفاع خود سامان دادند که تا حدودی خیالشان از خط دفاعیشان آسوده باشد.به نظر می رسد سعداوی برای ترکیب این  فصل سیستم 4-4-2 را انتخاب کرده است که مثلث خط حمله این تیم قرمزپوش خوزستانی را بررسی می کنیم.

اسماعیل شریفات:

شریفات فصل قبل تنها یک گل برای تیم فولاد در لیگ برتر به ثمر رساند و نتوانست در حد و اندازه های اسمش بدرخشد. اسی مسی اهوازی ها یکی از اصلی ترین بازیکنان فولاد در تیم نعیم سعداوی خواهد بود. بازیکن محبوب فولادی ها که بعد از ایوب والی و مهرداد جماعتی، کاپیتان فولادی هاست .باید دید شریفات می تواند در مثلث آتشین فولادی ها بدرخشد یا خیر.

  بهرام رشید فرخی:

رشید فرخی پس از زدن 12 گل و درخشیدن در تیم مس رفسنجان به جمع سرخ پوشان اهوازی اضافه شد. این بازیکن فرصت طلب که در لیگ یک آمار بسیار خوبی داشته ،باید خود را در لیگ برتر نشان دهد و یک بازیکن تمام کننده برای فولاد خوزستان باشد.

مهرداد بایرامی:

بایرامی نیم فصل لیگ پانزدهم با نظر اسکوچیچ به فولاد خوزستان پیوست و با نظر سعداوی برای لیگ شانزدهم در این تیم ماندنی شد. بایرامی که فصل گذشته موفق به زدن گل برای فولادی ها نشده بود می خواهد این فصل، مصدومیت نحس لیگ پانزدهم را جبران کند.تقابل بایرامی با تیم سابق نیز در نوع خود جالب خواهد بود...

البته بازیکنان دیگری هستند که می توانند به عنوان جانشین در فولاد بازی کنند مانند حسین ابراهیمی، میلاد پاک پرور، احمد جبوری، محمد معاوی و ...

فولادی ها برای تقویت خط حمله خود بدنبال جذب یک مهاجم خارجی بودند که تا کنون موفق نشده اند بازیکن مورد نظرشان را جذب کنند.از آلویس نانگ مهاجم سابق این تیم به عنوان یکی از گزینه های خط حمله نام برده می شود.

با توجه به اینکه شریفات و بایرامی روی هم برای فولاد یک گل زده اند و رشید فرخی سابقه درخشش در لیگ برتر را ندارد؛ هواداران فولاد نگران هستند تا مشکل گلزنی فصل قبل،همچنان گریبانگیرتیم محبوبشان باشد.

باید منتظر ماند و دید ماشین سازان  اولین امتیاز لیگ را کسب مینمایند یا فولاد خوزستان شروع خوبی خواهد داشت؟؟؟

دیدار تیمهای فولاد خوزستان با ماشین سازی تبریز از ساعت 45/20 دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت تورج حق وردی و با کمک های جواد مداح و جلیل شعرانی آغاز خواهد شد.

 

 

 

گزارش: کاظم قربانی



ترند های روز