۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
در گفتگویی اختصاصی با سرپرست باشگاه پرسپولیس برازجان

علی کمارج: مسئولین تکلیف پرسپولیس برازجان را روشن کنند

در گفتگویی اختصاصی با علی کمارج سرپرست باشگاه پرسپولیس برازجان نظرات وی را در خصوص وضعیت این روزهای تیم باسابقه دشستان جویا شدیم.
کد خبر: ۴۳۴۲۴

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت" ، در حالی که زمان اندکی تا شروع رقابتهای کشوری نمانده است ، ولی هنوز وضعیت یکی از نمایندگان شایسته فوتبال استان مشخص نیست پرسپولیس برازجان تیمی ریشه دار و با سابقه که دارای هواداران بیشماری در سطح استان مخصوصاپ در شهرستان دشتستان می باشد و امیدواریم با درایت مسئولین استانی و شهرستانی هر چه زودتر این تیم به جایگاه واقعی اش در سطح کشور برسد و به همین منظور در گفتگویی اختصاصی با علی کمارج سرپرست باشگاه پرسپولیس برازجان نظرات وی را در خصوص وضعیت اینروزهای تیم باسابقه دشستان جویا شدیم.

 

باید عرض کنم پرسپولیس در شرایطی خاص در فصل قبل وارد مسابقات شد در حالیکه بیشتراز چند روز به شروع مسابقات  نمانده بود با حمایت های استاندار محترم و فرماندار ورزشی شهرستان و جناب اقای آزاده رییس اداره ورزش که جا دارد اینجا از آنها تشکر کنم که در امر فعالیت مجدد پرسپولیس محبوب نقش اساسی داشتند ، به این مسابقات وارد شدیم شرایط بسیار سخت بود اما با کادر فنی و باز یکنان جوان و بومی خود و توکل بخدای متعال وارد مسابقات شدیم  و حضور مناسبی در مسابقات داشتیم .که ضمن ایجاد شور و انگیزه بین جوانان ،تعدادی بازیکن جوان،مستعد و خلاق برای فصل آتی کشف کرديم، اما هنوز نتوانسته ایم قرار داد اين بازیکنان که مبلغی بسیار ناچیزی هست پرداخت نماییم.

 

وی در خصوص مشکلات مالی این باشگاه قدیمی هم گفت: صد درصد همانطور که گفتم هنوز نتوانسته ایم قرار دادهای بسیار کم بازیکنانمان را پرداخت کنیم اگر مشکلات حل نشود پرسپولیس همچون گذشته توان حضور در مسابقات را نخواهد داشت. که این بزرگترین ستم به جوانان مستعد و با غیرت دشتستان بزرگ است.شهرستانی که یک سوم جمعیت استان را در بر دارد و .جای بسی تأسف و تأمل دارد که یک نماینده در  لیگ دو کشور نداشته باشد .کافیست کمی به اطراف خود نگاه کنیم  شهرهایی که بعضاً زیر بیست هزار نفر جمعیت دارند ،دارای نماینده در لیگ های کشوری هستند (چغادک ، بنه گز) قطعاً انتظار از مسئولینی که نماینده حدود سیصد هزار نفر هستند ، انتظار گزافی نیست.لذا از فرماندار محترم و جناب آقای سعادت نماینده شریف مردم دشتستان بزرگ در مجلس شورای اسلامی خواهشمنداست تا دیر نشده نسبت به این امر مهم اقدام عاجل عنایت فرمايند.

 

  سرپرست باشگاه پرسپولیس برازجان در خصوص حل مشکلات تیم از سوی مسئولین شهرستان و استان هم افزود: فعلا هیچ خبر خوشحال کننده ای وجود ندارد. انشاءالله قرار است حاج آقا رضوی مدیر عامل باشگاه ، و تنی چند از اعضاء محترم هئيت مدیره نشستی در استانداری با جناب آقای سعادت نماینده محترم دشتستان داشته باشند.   

 





  کمارج در خصوص سیاست باشگاه بر حفظ مهرهای کلیدی تیم هم گفت: اگر مساعدت و حمایت شود و بخواهیم در مسابقات شرکت کنیم این بازیکنان جوان و مستعد و از همه مهمتر بومی باید حفظ شوند و تیم تقویت هم شود ولی اگر بزودی تکلیف روشن نشود باز هم با شرایطی نامناسب روبرو خواهیم شد.چون همین امروز با تعدادی از بازیکنان تماس گرفته شده ،که در تیم های ليگي بازی کنند،اگر کمی دیر اقدام شود و این بازیکنان خوب و متعصب بومی رو از دست بدیم قطعا متضرر خواهیم شد. همین جا از همه مسئولین محترم شهرستان و استان خصوصا استاندار محترم ،نماینده گرامی شهرستان  فرماندار  محترم شهرستان عاجزانه ،خاضعانه در خواست میکنیم ،فرزندان خود را فراموش نکنند و  تکلیف این باشگاه مردمی را د، اسرع وقت روشن نمایند.

 

وی در ادامه افزود: سرمایه اصلی ما بازیکنان بومی میباشد ،این بازیکنان بومی هستند که با تعصب و غیرت از پس مشکلات اقتصادی بر میآیند، وجود این عزیزان بود که طی حدود ده سال در پرسپولیس محبوب توانسته اند علیرغم مشکلات اقتصادی حضوری پر قدرت در سطح لیگ دو داشته باشد.

 

علی کمارج در پایان افزود: جادارد از همه عزیزانی که در فصل قبل مارا در این مسیر سخت ما را همراهی کردند، خصوصا،بازيکنان باغیرت و کادر فنی ،آقایان مجید طباطبایی و ایوب پويا، حاج جلال و جواد بازرگان و اعضای هئیت مدیره باشگاه تشکر کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری