۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

درگیری ادینیو و کعبی و راه ندادن عشوری

دی اسپورت: در جریان بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان، درگیری شدیدی بین مهاجم سرخ پوشان و مدافع آبی پوشان ایجاد شد.
کد خبر: ۴۳۴۸۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، شاید اگر وساطت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان و سفارش وی به کعبی نبود، این درگیری به جاهای باریک هم کشیده می شد که البته در نهایت به خیر گذشت.

* سینا عشوری و دو تن از اعضای کادر فنی تیم تراکتورسازی که از جایگاه خبرنگاران بازی را تماشا می کردند، در بین دو نیمه قصد ورود به رختکن تراکتورسازی را داشتند که کارکنان ورزشگاه مانع از ورود آنها به داخل رختکن تیم تراکتورسازی شدند.

* سرپرست تیم  استقلال خوزستان در چند نوبت به تصمیمات داور وسط و کمک های وی معترض بود و این موضوع باعث شد تا جلال مرادی ناظر بازی نیز به شدت به وی تذکر دهد.

* دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس از جمله تماشاگران ویژه این بازی بود که از نزدیک شاهد بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان بود.

* ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تا روز گذشته مجهز به صندلی بود. اما مسئولین این ورزشگاه به منظور بالا بردن ظرفیت آن، شب گذشته اقدام به جمع آوری صندلی ها کردند.

* مشخص شد سکوهای ضلع شرقی ورزشگاه که خالی از تماشاگر بود، به دلیل مشکلات سازه ای در قسمت از ورزشگاه با ممانعت مسئولین ورزشگاه برای نشستن تماشاگران به جهت امنیت، خالی مانده بود.

 



ترند های روز