۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
ایرانپوریان:

نباید تقصیر را گردن یکی دو نفر بیاندازیم

دی اسپورت: مدافتع تیم تراکتورسازی گفت:  ما دوست داشتیم در ورزشگاه یادگار امام از حریف مان میزبانی کنیم تا  هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.
کد خبر: ۴۳۵۲۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمد  ایرانپوریان در رابطه با توقف تراکتورسازی در اولین بازی خانگی لیگ شانزدهم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: امروز همه کار در زمین انجام دادیم اما فقط مشکل مان این بود از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را نبردیم. البته گل های خوبی به ثمر رساندیم اما می توانستیم با اختلاف دو، سه گل به برتری برسیم. به هرحال قسمت این بود که این بازی به تساوی برسد و از همین  حالا برای بازی های آینده تلاش می کنیم.

وی درباره انتقاد قلعه نویی از عملکرد خط دفاعی تراکتورسازی عنوان کرد: به نظرم اگر هر تیم گلی دریافت می کند همه بازیکنان مقصر هستند اینطور نیست که بخواهیم تقصیر را بر گردن یکی، دو نفر بیندازیم. وقتی گل می زنیم از خط دروازه تا نوک حمله همه در آن سهیم هستند و وقتی هم گل می خوریم حتما تمام بازیکنان ضعف داشتند که گل بدی دریافت کردیم. 

مدافع تیم تراکتورسازی درباره بازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم و استقبال محدود هواداران تصریح کرد: ما دوست داشتیم در ورزشگاه یادگار امام از حریف مان میزبانی کنیم تا  هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند. ما به هواداران تراکتورسازی نیاز داریم چون از آنها انرژی مضاعف می گیریم . امروز هم تا جایی که ممکن بود هوادار به ورزشگاه آمده بود و مطمئنا اگر صندلی خالی وجود داشت هواداران آن را پر می کردند. امیدوارم خیلی زود این مشکل حل شود تا بتوانیم از حمایت هواداران استفاده کنیم.

ایرانپوریان در پایان درباره اینکه با توجه به جذب ستاره های متعدد توقع بیشتری از تراکتورسازی می رود خاطرنشان کرد: درست است که تراکتورسازی بازیکنان خوبی را جذب کرده اما یادتان نرود ما امروز مقابل قهرمان فصل قبل بازی کردیم و کار آسانی نداشتیم. هدف ما قهرمانی است اما اینطور نیست که در تمام بازی ها بخواهیم با اختلاف گل زیاد حریفانمان را شکست دهیم. در پایان فصل هم به تیم پرستاره جام نمی دهند به تیمی که بیشتر از همه امتیاز کسب کرده جام قهرمانی را خواهند داد.